|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd om å oute prikker...
Jeg synes det er helt OK å rødprikke på sak/tema. Men jeg synes ikke det er ok med "dumming" prikker. Med dette mener jeg ikke at en skal rødprikke alle en er uenig med jeg synes uenighet er helt ok. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Passiv
|
Sv: Ny tråd om å oute prikker...Morsomt med dere damer - dere vil jo bare ha underholdning jo! |
|
|
|
#25 |
|
flisespikker
|
Hvis du faktisk stopper diskusjonen etter å ha skrevet dette, så synes jeg det er helt greit. Hvis du derimot sier "nå avslutter jeg diskusjonen", og så likevel fortsetter å svare dersom vedkommende svarer deg, så blir det bare en enda mer barnslig krangel ut av det, og da synes jeg ikke det er greit. (Men det er naturligvis bare min personlige oppfatning, ikke ment som et forbud mot å være barnslig.)
|
|
|
#26 |
|
Passiv
|
Nå "skværet" vi opp via PM, så da er det ingen grunn til å høylytt stoppe diskusjonen. |
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Å nei?? Da vil jeg si din mening er subjektiv, for det forekommer absolutt her også!
|
|
|
#31 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Ny tråd om å oute prikker...Knallbra norsk. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Ny tråd om å oute prikker...Skal vi se. Jeg prikker rødt for å få julestemning jeg.
|
|
|
#34 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Ny tråd om å oute prikker...Jeg gjør som Polyanna så fint sa, jeg rødprikker når jeg blir sint. Det er vanligvis på veldig usaklige eller hårreisende innlegg som jeg mener ikke en gang bør verdiges et ordentlig svar. Sjelden, med andre ord. :kranglefant:
|
|
|
#35 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() |
Ja det er helt riktig det! Har fått rød prikk bare fordi jeg hadde et annet syn på politikk og kommentaren som fulgte var rett og slett usmakelig. Og krenkende.
|
![]() |
|
|