Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Ny tråd om å oute prikker...

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-06, 20:22   #21
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny tråd om å oute prikker...

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Får du rødprikk "på sak", så er det vel bare å quote kommentaren og svare i tråden?

(Rød)prikking på sak/tema synes jeg forøvrig bare er teit, kommentarer relatert til tråden hører hjemme i tråden (selv om det ikke er ulovlig, altså).

Jeg synes det er helt OK å rødprikke på sak/tema. Men jeg synes ikke det er ok med "dumming" prikker. Med dette mener jeg ikke at en skal rødprikke alle en er uenig med jeg synes uenighet er helt ok.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 20:37   #22
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg er ene og alene hjemme. Må rydde litt slik at mannen ikke tror at jeg bare har latet meg.

Latet deg Du har jo løst viktige verdensproblemer her inne

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 22:44   #23
TBM
Passiv

Standard

Morsomt med dere damer - dere vil jo bare ha underholdning jo!

(Pia - jeg ser at man er forskjellig - og det er jo helt greit å rødprikke om man ønsker det, men jeg ser bare ikke "grunnen", for man har jo mulighet for enten å legge inn et innlegg i tråden eller sende en PM... Når det er sagt er jeg en "sucker" for grønne prikker, så jeg liker jo prikkesystemet litt da...)

Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 22:45   #24
TBM
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Bra at du iler til og backer opp, Jessica!

Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 22:51   #25
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Bare et spm - i en diskusjon hvor man har to sterke syn opplevde jeg at en av mine motdebattanter plutselig sendte en rød prikk med en litt sur kommentar - og det har "klødd" i fingrene mine etter å legge inn et innlegg i tråden om at "nå stopper jeg diskusjonen med [nick] når man begynner å sende røde prikker på motargumenter.
(...)
Hva synes dere om slikt?

Hvis du faktisk stopper diskusjonen etter å ha skrevet dette, så synes jeg det er helt greit. Hvis du derimot sier "nå avslutter jeg diskusjonen", og så likevel fortsetter å svare dersom vedkommende svarer deg, så blir det bare en enda mer barnslig krangel ut av det, og da synes jeg ikke det er greit. (Men det er naturligvis bare min personlige oppfatning, ikke ment som et forbud mot å være barnslig.)

Gammel 28-12-06, 00:39   #26
TBM
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hvis du faktisk stopper diskusjonen etter å ha skrevet dette, så synes jeg det er helt greit. Hvis du derimot sier "nå avslutter jeg diskusjonen", og så likevel fortsetter å svare dersom vedkommende svarer deg, så blir det bare en enda mer barnslig krangel ut av det, og da synes jeg ikke det er greit. (Men det er naturligvis bare min personlige oppfatning, ikke ment som et forbud mot å være barnslig.)

Nå "skværet" vi opp via PM, så da er det ingen grunn til å høylytt stoppe diskusjonen.

Men du så glad jeg er for at det er lov å være barnslig...

Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 01:19   #27
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Noen (ikke her) bruker prikkene til bevisst og si ting som krenker.

Å nei?? Da vil jeg si din mening er subjektiv, for det forekommer absolutt her også!

Gammel 28-12-06, 01:29   #28
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Takk skal du ha. Fnis.

I dag fikk jeg tilog med ryddet slik at mannen var særdeles nøgd.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 02:07   #29
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Så da forholder du deg til ditt eget forgåttbefinende? Fnis.

Forgåttbefinnende?

Gammel 28-12-06, 10:09   #30
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Forgåttbefinnende?

Nei, forgåttbefinende.

Gammel 28-12-06, 10:35   #31
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Knallbra norsk.

Prikkesystem er i grunnen bare tull, synes jeg. Har aldri, kommer aldri til å skjønne vitsen.
Bortsett fra når jeg får en haug med grønne, da. : prinsippfast:

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 11:24   #32
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Forgåttbefinnende?

La nå oss kreative få kose oss med å lage nye ord i jula.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 11:30   #33
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal vi se. Jeg prikker rødt for å få julestemning jeg.

Neida, men jeg prikker gjerne rødt når jeg får slike uttrykk av å lese diskusjonen; .

Jeg har ikke for vane å sende avgårde tyttebær med teksten dumming, idiot eller lignende, men jeg skal ikke garanterte at jeg aldri har fyrt av en "teit kan du være selv" en gang i tiden.
Men ikke her!

Gammel 28-12-06, 12:33   #34
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gjør som Polyanna så fint sa, jeg rødprikker når jeg blir sint. Det er vanligvis på veldig usaklige eller hårreisende innlegg som jeg mener ikke en gang bør verdiges et ordentlig svar. Sjelden, med andre ord. :kranglefant:

Jeg har enda ikke outet rødprikker, jeg har vel bare fått én ordentlig, og den var bare morsom! Men jeg har ikke noe i mot at folk gjør det. Det er et godt middel til at man har folkeskikk også på prikk.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 15:58   #35
petra
Superaktiv

petra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Å nei?? Da vil jeg si din mening er subjektiv, for det forekommer absolutt her også!

Ja det er helt riktig det! Har fått rød prikk bare fordi jeg hadde et annet syn på politikk og kommentaren som fulgte var rett og slett usmakelig. Og krenkende.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:11.