|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Underholdning for toåring på flyVi skal fly til Hellas med en meget aktiv toåring og vi er litt i beit for aktiviteter som kan holde ham i ro i ca fire timer. Nye bøker er innkjøpt, men vi klarer nok ikke holde ham i ånde så lenge med dem, så del gjerne erfaringer og lyse ideer.
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Underholdning for toåring på flyDVD-spiller med yndlingsfilmene og ekstra batteri. |
|
|
|
#3 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Underholdning for toåring på flyVi pleier å pakke inn noen småting i gavepapir. Da er litt av underholdningen å pakke opp. Ting vi pleier å ha med er en sånn klistremerkebok som kan brukes om og om igjen, bøker, tegnesaker ( gjerne sånt brett som de kan viske ut og tegne på nytt), en ny bil. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
godtemonster
Sv: Underholdning for toåring på fly
Lure tips - takk for det.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
De koster vel fra litt under 1000-lappen tror jeg. For oss har de vært utrolig fine på de siste turene våre. Men det er vikitig at de kan lades opp! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
godtemonster
Sv: Underholdning for toåring på flyKan dere anbefale noe bestemt merke før jeg begynner å google?
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Underholdning for toåring på flyVi har gode erfaringer med NextBase. Den vi kjøpte for fem år siden fungerer utmerket fortsatt. |
|
|
|
#10 |
|
Har tro på forbedring
|
Neida - vi har en som ikke kan lades, og det anser jeg som uproblematisk. Nå bruker vi den stort sett i bilen, men dog.
|
|
|
#11 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Underholdning for toåring på flyVi hadde stor suksess med en kortstokk med firkort til vår halvannetåring da vi fløy langt med henne. Vi hadde kjøpt en med dyr, som hun tittet på og delte ut til oss og sorterte og ordnet med. Stor suksess for henne i hvert fall, jeg fikk tipset her inne. Det gjorde jo ikke noe at noen av kortene ble borte siden vi allikevel ikke skulle bruke dem til å spille med. I tillegg hadde vi en bok, kjeks, rosiner, et enkelt puslespill og en tegnetavle som man kan viske ut det man har tegnet - alt pakket inn i gavepapir.
|
|
|
|
#12 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Underholdning for toåring på flySånne dvd-spillere er geniale ja. Bare pass på at to-åringen ikke ser film alene. Det er lett å pille ut laserhodet. Har jeg hørt. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Trøtt
|
Sv: Underholdning for toåring på flyVi har en spiller fra LG som er veldig bra. http://www.pixmania.com/no/no/133711...er-dp371b.html
|
|
|
#14 |
|
Hvis man skal ha den med på flyreiser da må den kunne lades. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Søt og rar
|
Sv: Underholdning for toåring på flyJeg vet ikke om han er 2 år akkurat eller litt mer
|
|
|
#16 |
|
Har tro på forbedring
|
ja, men den har jo batteri, tenker jeg. Man får jo ikke ladet den på fly uansett - Altså, jeg sier ikke at oppladbar er en dårlig idé altså, men tenker bare at om det er mye dyrere, så er det ikke tvingende nødvendig, mer som.....
|
|
|
#17 |
|
Sv: Underholdning for toåring på flyJeg visste ikke at man fikk de med batterier jeg. Vi hadde først en som bare gikk på strøm men den ga vi opp. Vi fikk liksom ikke brukt den der vi ville. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
godtemonster
Sv: Underholdning for toåring på flyHer var det jammen mange gode tips!
|
|
|
#19 |
|
passer i nissedrakt
|
Sv: Underholdning for toåring på flyAbbonerer, skal til spania med to-åring som sist jeg sjekket bleia for mistenkelig lukt spurte om jeg fant maurene han hadde i rompa... |
|
|
|
|
|
#20 |
|
godtemonster
Hehe - den var god.