|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Beltestol i forsetet?
Den skjønte jeg ikke helt (og jeg er litt hårsår i dag).
|
|
|
|
#42 |
|
Ekvilist
|
Sv: Beltestol i forsetet?Jeg tror Teofelia mente at hun var enig med deg Tjorven.
|
|
|
#44 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Beltestol i forsetet?Vi har jo skrudd av vår permanent, etter en helhetsvurdering.
|
|
|
#46 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Beltestol i forsetet?Ja, det er klart det enkleste.
|
|
|
#47 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Beltestol i forsetet?Når jeg tenker meg om satt knerten alltid i forsetet da han hadde babystol og jeg kjørte alene. Snuppa ble alldeles spinnvill når hun kjørte bil som liten, og i mitt hode var alle barn like. Derfor plasserte jeg knerten foran hvor jeg hadde kontroll på ham og kunne få øyekontakt. Knerten kunne helt sikkert sittet bak også, men til tider var det veldig praktisk.
|
|
|
|
#48 |
|
Bedreviter
|
Sv: Beltestol i forsetet?
Jeg mente at det hender vi glemmer å skru den på også, og at jeg heller ikke ser på det som noe stort problem. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ekvilist
|
Sv: Beltestol i forsetet?Akkurat nå er det nettprat med Trond Boye Hansen, trafikkforsker ved Ullevål sykehus hos Aftenposten. Jeg har spurt i forhold til dette med beltestol i forsetet, så får vi se om det kommer noe svar.
|
![]() |
|
|