|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Har dine barns skole noen handlingsplan mot mobbing?Ja, det finnes en plan som bl.a. FAU har vært med å jobbe frem. I tillegg brukes Steg-for-steg forebyggende for 1.-4. klasse og et eller annet opplegg jeg ikke husker for de eldre barna.
|
|
|
#22 |
|
Skal rømme
|
Sv: Har dine barns skole noen handlingsplan mot mobbing?
Ok, men på den linken jeg skrev står faktisk programmene sortert etter kategorier. :jobber også med slike ting:
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Har dine barns skole noen handlingsplan mot mobbing?Skolen følger Olweusprogrammet. Mitt inntrykk er at de raskt har tatt tak i de sakene som har vært og gjør en solid innsats.
|
|
|
#24 |
|
Originala
|
Sv: Har dine barns skole noen handlingsplan mot mobbing?Skolen Lilllemor snart er elev ved har en egen handlingsplan. Jeg har bare sett på den som snarest, og det vises til Olweus og de skal gjennomføre en kartlegging fra det programmet (hvis jeg har forstått det riktig). Ellers trekkes steg-for-steg som tiltak skal motvirke mobbing. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dine barns skole noen handlingsplan mot mobbing?Ja skolen her har PALS |
|
|
|
![]() |
|
|