|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Har dine barns skole noen handlingsplan mot mobbing?Og i så fall, følger de et spesielt program?
![]() |
#2 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dine barns skole noen handlingsplan mot mobbing?Her følger hele kommunen Olweus-programmet og de skolene jeg har barn på og de jeg har jobbet på har eget handlingsprogram (alle de andre har nok også det, men de har jeg jo ikke sjekket). |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Forvirret
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Har dine barns skole noen handlingsplan mot mobbing?Vår skole er med på Olweus. De ble "godkjent" som det i Januar i år.
![]() |
![]() |
#4 |
Bare sær
![]() Sv: Har dine barns skole noen handlingsplan mot mobbing?Den følger Zero-programmet. Såvidt jeg kan se, virker det også.
![]() |
#5 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Har dine barns skole noen handlingsplan mot mobbing?Ja.
![]() |
#6 |
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dine barns skole noen handlingsplan mot mobbing?Hos oss bruker de Zero. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Har dine barns skole noen handlingsplan mot mobbing?Hos oss har de pt Lions Quest, men går over til et annet program fra høsten.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dine barns skole noen handlingsplan mot mobbing?Ja, det har de, men nå husker jeg ikke hva det heter i farten. Var det farsta-modellen tro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dine barns skole noen handlingsplan mot mobbing?Om de har noen som helst plan ved skolen, så blir det nok ikke brukt.
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Har dine barns skole noen handlingsplan mot mobbing?Vi bruker Zero. |
![]() |
![]() |
#11 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Har dine barns skole noen handlingsplan mot mobbing?Vår skole har Olweus programmet. Det har ligget dødt noen år, men FAU fikk det frem i lyset igjen dette skoleåret da det viste seg at det var ganske mye mobbing på skolen. Vi får se neste skoleår om det har noen effekt.
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Har dine barns skole noen handlingsplan mot mobbing?
Det stemmer det, et av de programmene som det blir sagt av forskningen at det faktisk virker. |
![]() |
![]() |
#13 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Har dine barns skole noen handlingsplan mot mobbing?Her er en side med konklusjonene på hvilke programmer som er mest sannsynlig at virker:
![]() |
#14 |
...
![]() Sv: Har dine barns skole noen handlingsplan mot mobbing?Storesøsters kommende skole er en Zero-skole. Og med gode resultater er vi blitt fortalt.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Oslo
![]() Sv: Har dine barns skole noen handlingsplan mot mobbing?De bruker Olweus på Storesøsters skole.
![]() |
#16 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Har dine barns skole noen handlingsplan mot mobbing?Skolen vår bruker Webster Stratton og LP-modellen, og har selvsagt handlingsplan mot mobbing. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Har dine barns skole noen handlingsplan mot mobbing?Ja, det finnes en plan som bl.a. FAU har vært med å jobbe frem. I tillegg brukes Steg-for-steg forebyggende for 1.-4. klasse og et eller annet opplegg jeg ikke husker for de eldre barna.
![]() |
#18 |
Originala
|
![]() Sv: Har dine barns skole noen handlingsplan mot mobbing?Skolen Lilllemor snart er elev ved har en egen handlingsplan. Jeg har bare sett på den som snarest, og det vises til Olweus og de skal gjennomføre en kartlegging fra det programmet (hvis jeg har forstått det riktig). Ellers trekkes steg-for-steg som tiltak skal motvirke mobbing. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
♥
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dine barns skole noen handlingsplan mot mobbing?Ja skolen her har PALS |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|