|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Karakterisering av rødgrønne ministreI både Siv Jensen- og hetsetråden har Frp-velgere blitt karakterisert som både dumme, onde og egoistiske. For å opprette balansen litt, er det på sin plass å karakterisere de rødgrønne. I lys av Bjarne Håkon Hansens handlinger, synes jeg det er mer spennende å se nærmere på minsterne enn velgerne. |
|
|
|
#2 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Karakterisering av rødgrønne ministreJeg synes det er verst å være inkompetent nesten, og Andersen og Brustad fortjener vel den.
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Karakterisering av rødgrønne ministreJeg kjenner at akkurat Støre har jeg litt mer sympati for enn resten: Han er i hvert fall åpenbart kompetent, selv om jeg avskyr behandlingen av karikatur-saken.
|
|
|
#4 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Karakterisering av rødgrønne ministreMen Polyanna, kompetanse, er ikke det noe som blir undergravet systemisk, over hele fjøla? Man snakker så fint om at man skal høyne kunnskapen til elevene, men pugging etc skal ikke være nødvendig lenger, alt skal bare lekes inn. Dessuten kan man jo bare slå det opp på internettet om det er noe man ikke har helt oversikten over. :flåser: Sist redigert av annemede : 21-06-09 kl 23:21. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Karakterisering av rødgrønne ministre
Han burde vel strengt tatt vært med blant de inkompetente, samt hatt egen oppføring under overtroisk. |
|
|
|
#6 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Karakterisering av rødgrønne ministreÅ, vi kan godt lage en samlekategori: Dum, inkompetent OG overtroisk.
|
|
|
#10 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg har også fått økt respekten for Kristin Halvorsen etter at hun ble finansminister, veldig bra måten hun har tilegnet seg kunnskap og lyttet til fagfolk når hennes egen kunnskap ikke har strukket til.
|
|
|
#13 |
|
Mother of Dragons
|
Haha, Nebbia burde ha redigert listen sin lynraskt og lagt til navnene med hvit skrift.
|
|
|
#14 |
|
Yes, we can!!
|
Det er vel ikke bare flåseri. Det at man ikke skal anerkjenne at noen faktisk er mer kompetente, og at det faktisk er en bra ting, det er noe veldig, vel, RØDGRØNT, ved det.
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
UD fikk masse kritikk for sine rutiner etter bombingen av hotellet, opposisjoen krevde en uavhengig granskning, men Jonas Gahr Støre var urokkelig i at dette var UDs jobb. Jeg blir alltid skeptisk når det argumenteres mot at en uavhengig granskning er nødvendig. Jeg er enig med deg i at Gahr Støre er dyktig, men når han fremstår som ledestjernen i regjeringen så følger det også et ekstra ansvar. For min del blir tersklen for å akseptere tabber langt mindre, men det kritikkverdige Gahr Støre har gjort er langt mer alvorlig enn en tabbe. Bevisst løgn burde være avskjedigelsesgrunn. Han fortjener ingen goodwill. |
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Karakterisering av rødgrønne ministreJeg er vel en av de få her på forumet som hater MORA til Giske intenst. |
|
|
|
#19 |
|
Mother of Dragons
|
Hehe, flere som lærte hva "bornert" betyr av Apenes-utsagnet mot en eller annen jeg ikke husker hvem var?
|
![]() |
|
|