|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
|
Sv: En selvfølge at man får til det man setter seg foreJeg har aldri fått champagne eller fest, men så har jeg forsåvidt heller aldri fortjent det. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
By the Sea
|
Sv: En selvfølge at man får til det man setter seg fore
|
|
|
#23 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En selvfølge at man får til det man setter seg foreTror det er veldig stor forskjell på foreldre, jeg. Mine er iallfall av typen som tror barn blir skadet av skryt. (Dette gjelder også voksne barn.) |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Epikur
|
Sv: En selvfølge at man får til det man setter seg foreJeg skjønner godt hva du mener. Jeg har flere venner som feks når de tok hovedfagseksamen eller fikk doktorgradsstipend fikk både sjampis og ballonger av stolte foreldre som selv har høyere utdanning og skjønner hva som ligger bak av slit og strev. Eller fikk oppermksomhet når de fikk en ny kul jobb, et krevende verv eller oppnådde andre fine ting de hadde strevd for.
|
|
|
#25 |
|
Pauset
|
Sv: En selvfølge at man får til det man setter seg foreDette handler vel mer om at man liker en "fest" enn at man faktisk forventer noe. Eller bare det at det er koselig å bli sett. Men når er det egentlig anledning til å ferie da, om man ikke skal gjøre det når man har fullført noe man mener er litt stort... |
|
|
|
|
|
#26 |
|
saftig
|
Sv: En selvfølge at man får til det man setter seg foreAltså, jeg har aldri ment at jeg forventet at noen skulle lage fest for meg for det jeg har oppnådd. Men det hadde vært hyggelig med bittelitt anerkjennelse, i det minste.
|
|
|
#27 |
|
Live and let live
|
Jeg har heiet venninner inn den siste vanskelige innspurten av utdannelser med støtte og hjelp til oppgaveavslutninger og gitt gratulasjonsgaver når de endelig er i mål.
|
|
|
#28 |
|
...we have cookies
|
Det er vel der vi er ganske mange av oss. Det er hyggelig å få anerkjennelse og et klapp på skulderen for god innsats.
Nuvel. Det var da satt på spissen, men likevel med et snev av sannhet. Jeg har blitt noe, men tror jeg hadde sluppet å 'kaste bort' så mange år dersom jeg hadde fått vite hva de så at jeg var flink til. At jeg er der jeg er nå er kun min fortjeneste. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Passiv
|
Sv: En selvfølge at man får til det man setter seg foreJeg liker gjerne å feire andre. Og når andre feirer meg. (Jeg skriver når jeg, det så så trist ut med hvis). |
|
|
|
#30 |
|
Pauset
|
Enig. Jeg husker knapt 30 års dagen min. Var så stressa med å se til gjestene, ordne med mat osv. Kommer ikke til å gidde å ha noe sånt igjen. Det blir i alle fall med myyye enklere bevertning. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Live and let live
|
Sv: En selvfølge at man får til det man setter seg fore@smilefjes: Neste gang du fyller år, så inviterer du til kurvfest/ tapas. Alle tar med hver sin matrett. Så kan du også spise, og slipper så mye arbeid.
|
|
|
#32 |
|
By the Sea
|
(Kilde: youtube.com)
|
|
|
#33 |
|
Passiv
|
Gåkke - ingen som er født med evnen til å lage mat her. Og som alt annet jeg kan så er det medfødt hos meg. Jeg har aldri trengt å lære meg noe som helst, jeg bare kan det av meg selv - så da må nok jeg gjøre det. |
|
|
|
#34 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: En selvfølge at man får til det man setter seg foreZoë: |
|
|
|
|
|
#35 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: En selvfølge at man får til det man setter seg foreJeg var første i min mors familie som tok artium og den første som tok høyere utdannelse. Av den grunn har mange sett på meg som den flinke, perfekte som fikser alt. I tillegg er jeg gift med ungdomskjæresten, giftet meg før jeg fikk barn, har et pent hjem, er flink til å lage mat og kreativ. Av og til skulle jeg ønske at de heller så alle de dårlige sidene mine. Å være den flinkeste gir høy fallhøyde om noe skjærer seg. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
© All rights reserved
|
Da synes jeg du skal invitere til fest, Zoë.
Joda, anerkjennelse og skryt er fint. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
© All rights reserved
|
Ja, sånn er det. Akkurat sånn. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
By the Sea
|
Skal ha venninner på reker&vin i morgen, så eget initiativ til fest i hverdagen skorter det ikke på!
|
|
|
#39 |
|
© All rights reserved
|
Sv: En selvfølge at man får til det man setter seg foreJoda, jeg skjønner hva du mener, og jeg er for så vidt enig med deg. Jeg er bare ikke vant til feiring og skryt når jeg har oppnådd noe, og det er ikke vanlig i vennekretsen min heller. |
|
|
|
![]() |
|
|