|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
By the Sea
|
En selvfølge at man får til det man setter seg foreMed en overhengende fare for at dette kan oppfattes som sutring, drister jeg meg til å høre om det er flere "flinke piker" der ute som skulle ønske seg litt mer ballonger&sjampis når de oppnår noe som er grunn til feiring?
|
|
|
#2 |
|
By the Sea
|
Sv: En selvfølge at man får til det man setter seg fore...jeg feirer forøvrig på eget initiativ med Chablis på terrassen i skrivende stund!
|
|
|
#3 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: En selvfølge at man får til det man setter seg fore
Jeg tror man må ordne feiringen selv. Mannen min og jeg gjør så sjelden ting som fortjener ordentlig feiring at vi har gått over til å knekke en champagneflaske for å feire at vi har kjøpt jordbær og sånne småting.
|
|
|
#4 |
|
Pauset
|
Sv: En selvfølge at man får til det man setter seg foreJa det er det! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Glad
|
Sv: En selvfølge at man får til det man setter seg foreLite feiring her i gården også. Når jeg har meldt meg på og bestått diverse studier har foreldrene mine stort sett bare sett spørrende ut, kanskje dristet seg til et lite "gratulerer". Da jeg fikk lederjobb var onkelen min overstrømmende: "Jeg har vært sjef en gang, og aldri mer, det er den verste jobben jeg har hatt!".
|
|
|
#6 |
|
By the Sea
|
Enig i den altså! Jeg er ikke lei å be når det gjelder å finne en anledning til feiring i hverdagen.
|
|
|
#7 |
|
...we have cookies
|
Sv: En selvfølge at man får til det man setter seg foreDet er lov å drømme. Jeg drømmer enda om at foreldrene mine skal skryte av at jeg fikk beste oppnåelige karakter på skriftlig matteeksamen på ungdomsskolen, men det skjedde ikke da og ikke skrytes det nå heller. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
saftig
|
Sv: En selvfølge at man får til det man setter seg foreLite feiring her også. Jeg er også en som man forventer fikser ting, og det blir ikke noe som helst slags oppstyr når man har fullført en utdannelse eller fått fast jobb der man ønsker. Sånn som jeg akkurat har gjort. For eksempel. Litt kjipt må jeg innrømme at det er. Men moren min er veldig flink til å fortelle meg om den og den i slekten som har prestisjefulle yrker, da.
|
|
|
#9 |
|
By the Sea
|
Om du oppretter gruppen "Ja til sjampis til Joika!" på FB, skel jeg snarest melde meg inn!
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: En selvfølge at man får til det man setter seg foreNoen av oss blir nettjunkier og avhengige av fp for å få de bekreftelsene vi trenger. Har jeg hørt. |
|
|
|
#11 |
|
Pauset
|
Sv: En selvfølge at man får til det man setter seg foreKanskje jeg skal begynne å hinte til foreldrene mine allerede nå. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Glad
|
Ja, ikke sant. Kona til fetter er lege.
|
|
|
#13 |
|
saftig
|
Jeg har visst en fetter som er lege.
|
|
|
#15 |
|
© All rights reserved
|
Blir de? Det er ikke vanlig i verken min familie eller i min vennekrets.
Feir i vei og fix feirngen selv. Hver dag er en fest om du ønsker det.
Så grunnen til at du er en vinglepetter er at foreldrene dine ikke skrøt over mattekarakteren din på ungdomsskolen? |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: En selvfølge at man får til det man setter seg foreJeg vil være med å feire deg, Joika!
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: En selvfølge at man får til det man setter seg foreJeg skal forøvrig feire meg selv den dagen jeg står med mastergraden i hånda! For det synes jeg er en bragd!
|
|
|
#19 |
|
© All rights reserved
|
Synes du? Kan hende du har rett, men jeg synes det er litt over the top å forvente at andre skal arrangere en feiring for noe en personlig har oppnådd og som egentlig bare angår en selv. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
By the Sea
|
Sv: En selvfølge at man får til det man setter seg foreFolk har jo ulik mentalitet og personlighet også.
|
![]() |
|
|