|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
By the Sea
|
Sv: Har du noen gang fått uanmeldt besøk ...Er sjeleglad for at jeg ikke bor i et område hvor uanmeldt besøk er vanlig og blir ansett som kjempfint og alle er så spontane og sosiale og opplagt til en lang prat med hvem det måtte være når som helst.
|
|
|
#23 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noen gang fått uanmeldt besøk ...Jeg liker ikke uanmeldt besøk og drar aldri på uanmeldt besøk heller. Dette vet de som kjenner meg og gjør derfor ikke det.
|
|
|
#24 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Har du noen gang fått uanmeldt besøk ...Jeg liker heller ikke uanmeldt besøk, men får ofte likevel. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noen gang fått uanmeldt besøk ...Jeg både går på og får uanmeldt besøk. De hender jeg blir litt svett over hvordan huset ser ut, men det er min egen feil når jeg ikke er flinkere til å rydde. Som oftest veldig koselig med uanmeldte besøk. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Har du noen gang fått uanmeldt besøk ...
Kanskje fordi vi aldri har fått komme på besøk til ham? (Historien er nok lengre enn den jeg isolert sett fortalte.) Han har bodd hjemmefra i 6-7 år, vi bor i samme by, ikke langt fra hverandre, og vi har aldri vært på besøk hos ham. Han inviterer ikke, så da prøvde vi å invitere oss selv en gang.
|
|
|
#27 |
|
Pauset
|
Men da burde dere ikke gi litt mer varsel, spesielt da? |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Lille tyrann
Det burde vi kanskje. Men vi var i nærheten og ringte ham. Vi har ikke forsøkt igjen, annet enn at jeg iblant sier at jeg kunne tenke meg å se hvordan han har fått det.
|
|
|
#30 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Har du noen gang fått uanmeldt besøk ...Jeg er ikke så glad i uanmeldte besøk. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Originala
|
Sv: Har du noen gang fått uanmeldt besøk ...Svigermor har kommet når vi har vært på vei ut døra, så det har vært ganske opplagt at det ikke passer. Ellers har vi aldri fått besøk på et så ubeleilig tidspunkt at de ikke har kunnet kommet inn en liten tur, nei. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noen gang fått uanmeldt besøk ...Klarer ikke å avvise uanmeldt besøk når det egentlig ikke har passet, omrokkerer planene istedetfor, det er jo koselig når folk kommer på besøk - men rotet må de holde ut med
|
|
|
#33 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Ja, det har jeg gjort. Jeg er også forberedt på at det ikke passer når jeg selv går på uanmeldt besøk. Ingen av delene skjer ofte, og det skjer alltid spontant, dvs. i situasjoner hvor jeg er ute i andre ærend at jeg finner på jeg skal stikke innom venner for en prat. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noen gang fått uanmeldt besøk ...Vi hadde som tendens å dra på uanmeldt besøk til venner som bodde 1 time unna. Vi ble bare avvist én gang, men nå ringer vi gjerne samme morgen hvis vi vil ut dit. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Har ikke tittel
Sv: Har du noen gang fått uanmeldt besøk ...Jeg får egentlig ofte uanmeldt besøk, og jeg liker det dårlig. Det har skjedd at vi er på vei ut når det har kommet folk, og da har besøkende bare måttet dra hjem igjen. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Akkurat det tror jeg er særdeles gyldig grunn. Rakk du å komme i anstendig stand til døra? |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Har du noen gang fått uanmeldt besøk ...Nei vi har vel ikke direkte fått det, og nei vi drar ikke på uanmeldt besøk. Tror jeg hadde syntes det var ganske ekkelt å si i fra, og hadde i etterkant blitt veldig sint fordi noen satte med i den ekle situasjonen.
Kommer også nordfra, og nei sånt gjør man ikke likevel. Min far ville vel gått så langt og sagt at det var direkte uhøflig. |
|
|
|
![]() |
|
|