|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Har du noen gang fått uanmeldt besøk .......for så å sende de hjem fordi det ikke passer? Sist redigert av Joika : 29-06-09 kl 21:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du noen gang fått uanmeldt besøk.....Det har skjedd et par ganger de siste årene. Men, da skulle vi bort, så det var jo "lettere" å avvise da enn om vi var hjemme og det ikke passet.
![]() |
#3 |
![]() Sv: Har du noen gang fått uanmeldt besøk.....Glemte å svare for meg selv. Jeg går sjelden på uanmeldt besøk. Er jeg i nærheten av noen som jeg vil besøke, ringer eller sender jeg sms først.
![]() |
#4 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Har du noen gang fått uanmeldt besøk.....Synes jeg får for lite uanmeldt besøk jeg
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du noen gang fått uanmeldt besøk.....Selvsagt har jeg sendt hjem uanmeldt besøk. Det er litt av risikoen ved å stikke innom på sånt besøk det. |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Sv: Har du noen gang fått uanmeldt besøk.....
Da tar jeg en hvit løgn, om man kan kalle det det. Sier at vi skal bort, eller at jeg er dårlig form. Har aldri opplevd å motta uventet besøk hvor jeg ikke har lyst til å være sosial, men kommer nok ikke til å si direkte hva årsaken er.
![]() |
#9 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Har du noen gang fått uanmeldt besøk ...
Samme her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Har du noen gang fått uanmeldt besøk ...Jeg bor i 5. etg. og kan se hvem som ringer paa nede. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du noen gang fått uanmeldt besøk ...Jeg har ikke all verdens erfaring med å stikke innom noen. Jeg tror ikke jeg har invitert meg selv til noen på minst ti år, så det å stikke innom uanmeldt er ikke helt meg nei. |
![]() |
![]() |
#13 |
ctrl+z
|
Klart det. Livet er for kort til å late som.
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du noen gang fått uanmeldt besøk ...Jeg drar på og får en del sånne nesten uanmeldte besøk, type ringe og si at en er i område og gjerne stikker innom en tur om det passer. Synes det fungerer finfint. |
![]() |
![]() |
#15 |
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du noen gang fått uanmeldt besøk ...Jeg synes det er hyggelig å få det. Når man drar på uanmeldt besøk kan man ikke forvente at det står nystekt kake på benken og at huset er shinet! Nå har vi nettopp flyttet, men der jeg bodde hadde jeg et par veninner som ruslet innom ganske ofte. Da tok vi en kopp te og skravlet om alt og ingenting. Det kunne være med halveis bretta klær over hele sofaen osv
![]() |
#16 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Har du noen gang fått uanmeldt besøk ...Har vel et par ganger måtte avvise folk på døra fordi vi sto på farta bort, men ellers ikke. Om formen er laber, så sier jeg fra om det, men at de er hjertelig velkommen fordet, bare de "godtar" at jeg ikke er i 100 liksom.
![]() |
#17 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du noen gang fått uanmeldt besøk ...Pleier sjeldent å dra på uanmeldt besøk, men drar ofte på spontane besøk, men ringer da mens jeg er på vei. Jeg synes ikke det er noe problem å bli avvist, men jeg er tror nok ikke jeg hadde avvist folk om de plutselig sto utenfor døra hos oss. Kommer an på om jeg hadde andre planer der og da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Har du noen gang fått uanmeldt besøk ...Vi prøvde å gå på spontanbesøk til svogeren min en gang. Ringte ham da vi var i nærheten av leiligheten hans, men fikk til svar at vi ikke kunne komme. Må si at jeg syntes det var veldig rart. Men han er nok ikke verdens mest spontane...
![]() |
#19 |
Textrovert
|
![]() Sv: Har du noen gang fått uanmeldt besøk ...Uanmeldt besøk? Gjør folk det fortsatt nå i mobilens tidsalder? Jeg tror det er 11–12 år siden jeg fikk uanmeldt besøk sist, og selv kan jeg ikke huske sist jeg gjorde noe sånt. Kanskje på 80-tallet en gang.
![]() |
#20 |
Pauset
|
Hvorfor var det rart? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|