|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Harry Potter and the Half Blood Prince
Næsj, han ser jo ut aom en baby uansett alder, han. Jeg ble overrasket over at han ikke hadde vokst mer, liksom. Daniel Radcliff eller hva han heter er vel nokså voksen nå? |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Mother of Dragons
|
Han skal jo være 18 år i handlingen av siste boken, så det kommer ikke til å være såå stor forskjell i alder i filmen og virkeligheten. Ikke så stor at man burde skifte til en helt annen person synes jeg.
|
|
|
#45 |
|
Pauset
|
Sv: Harry Potter and the Half Blood PrinceSmart av damen og skrive bøkene slik at det passer vekstkurvet til Daniel. De må vel skynde seg å lage resten nå da, før han blir rynkete. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg synes ikke det skal være lov å tulle med HP her på forumet.
|
|
|
#48 |
|
passer i nissedrakt
|
Sv: Harry Potter and the Half Blood PrinceDaniel Radcliffe er født i 1989, så voldsomt voksen er han vel kanskje ikke. http://www.imdb.com/name/nm0705356/ |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Tøff
|
Sv: Harry Potter and the Half Blood PrinceSkal se denne i morgen (søndag) og er pukka nødt til å innrømme at jeg gleder meg som en unge.
|
|
|
#51 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Harry Potter and the Half Blood PrinceSkal se den i kveld og gleder meg. Har ladet opp med å se film nummer 1, 3 og 5 og lese bok nummer 7. :blodfan:
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Harry Potter and the Half Blood PrinceJeg synes det er litt morsomt med alle som tror dette er "barne-tv" (sitat fra ei venninne) og som aaldri kunne tenke seg å se noe så barnslig. Yeah right, denne siste filmen ble jo en stund vurdert til å få 15-årsgrense, det samme som enkelte skrekkfilmer.
|
|
|
#53 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Harry Potter and the Half Blood PrinceJøss. Jeg er lettskremt. Kom nettopp hjem fra Engler og demoner og hadde hendene foran øynene halve filmen. Men HP var jo ikke spesielt skummel. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Harry Potter and the Half Blood PrinceTrodde du HP skulle være så skummel da? Voldsom for barn kan den være, men skummel? I think not.
|
|
|
#55 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Harry Potter and the Half Blood PrinceEr det en egen tråd der man diskuterer filmen, eller er det denne? Jeg synes den var suveren, nesten på linje med PoA. Jeg likte aller best det visulle, stemningene som ble skapt rundt Draco f.eks. (Den gutten har blitt voksen siden sist!)
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Harry Potter and the Half Blood PrinceHar du lest boken, Skremli? Jeg klarer aldri å la være å bli skuffet over filmatiseringene, selv om jeg selvsagt vet at de ikke kan få med alt. Men de forandrer på så mye, liksom. Men hulen med inferiene, og i slutten når Potter løper etter Snape, var akkurat som jeg hadde sett for meg i hodet. Veldig bra.
|
|
|
#57 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Harry Potter and the Half Blood PrinceJeg har lest alle bøkene minst fem ganger, og jeg ønsker ikke at filmene skal være som bøkene. Jeg er opptatt av prosessen fra bok til film, og hvordan de klarer å konsentrere filmene. Detaljene som er så nødvendige i boka, vil kun forstyrre og ødelegge i filmen. Det er to sjangre som ikke kan sammenlignes.
|
|
|
|
|
#58 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Harry Potter and the Half Blood PrinceVi så filmen på kino i dag, hadde med meg Christian og mannen. Mannen skjønte ikke så mye
|
|
|
#59 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Harry Potter and the Half Blood PrinceÅh ja! Jeg er helt enig i det med Dumbledore. Han første var suverén, jeg har aldri klart å venne meg til han som spiller Dumbledore nå. Og Radcliffe er egentlig en elendig skuespiller, synes jeg, men han ER jo Harry Potter.
|
|
|
#60 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Harry Potter and the Half Blood PrinceDen kjedeligste så langt. Gjesp!
|
![]() |
|
|