Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Harry Potter and the Half Blood Prince

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-09, 14:34   #1
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Harry Potter and the Half Blood Prince

Jeg kommer til å krepere lenge før juli. Det er altfor lenge å vente!

(Kilde: youtube.com)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 15:33   #2
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Harry Potter and the Half Blood Prince

Dette ser spennende ut! Gleder meg.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 15:40   #3
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 15:48   #4
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Juli er bedre enn desember.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 15:52   #5
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Gammel 17-04-09, 16:04   #6
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Gammel 17-04-09, 16:04   #7
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Dette ser spennende ut! Gleder meg.

Denne så spennende ut ja.

Gammel 17-04-09, 17:28   #8
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg er ufattelig motivert for denne filmen! Jeg elsker Harry Potter jeg. Jeg gråt som en unge da jeg leste syvern. Og enda mer da jeg leste den om igjen for ungene.

Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 18:37   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gleder meg som en unge, elsker HP jeg også!

Gammel 17-04-09, 18:44   #10
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Gleder meg som en unge!

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 19:11   #11
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alt for lenge å vente. Alt for lenge.

Gammel 17-04-09, 19:12   #12
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg er ufattelig motivert for denne filmen! Jeg elsker Harry Potter jeg. Jeg gråt som en unge da jeg leste syvern. Og enda mer da jeg leste den om igjen for ungene.

Du er ikke alene. Jeg tuta verre enn en toåring som mister isen i bakken da Dobby døde. Og da Tonks og Lupins lik ble lagt side om side i the great hall.

Gammel 17-04-09, 19:12   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Alt for lenge å vente. Alt for lenge.

Ja, spesielt med tanke på at den skulle ha vært her i NOVEMBER! :skrik:
Men tiden går jo fort, vi er jo snart i mai allerede. Og hadde filmen gått i november hadde den jo vært over for lenge siden.

Gammel 17-04-09, 19:18   #14
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Her er visst enda en jeg ikke hadde sett enda.

(Kilde: youtube.com)

Gammel 17-04-09, 20:31   #15
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Gleder meg villt jeg også! Må starte forberedelsene og begynne å smøre mannen.
Han synes HP er tullefantasy han er nemlig "ekte" fantasyentusiast

Gammel 17-04-09, 20:52   #16
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Gleder meg villt jeg også! Må starte forberedelsene og begynne å smøre mannen.
Han synes HP er tullefantasy han er nemlig "ekte" fantasyentusiast

Tøysemann! Jeg er også hardcore fantasyentusiast men liker HP likevel.

Gammel 17-04-09, 21:06   #17
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Tøysemann! Jeg er også hardcore fantasyentusiast men liker HP likevel.

Jeg skal videreformidle det!
Jeg tror egentlig at han synes filmene er kule, han har jo vært med meg å sett alle de tidligere, kan jo ikke synes det er så grusomt da? Han vil vel bare ikke innrømme det til meg. Barnslige mannen.

Er du rollespillfantasyhardcore? Det er nemlig han

Gammel 17-04-09, 21:19   #18
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, spesielt med tanke på at den skulle ha vært her i NOVEMBER! :skrik:
Men tiden går jo fort, vi er jo snart i mai allerede. Og hadde filmen gått i november hadde den jo vært over for lenge siden.

Et veldig godt poeng. Er det bare meg som gjennomgikk en sorgprosess etter å ha lest siste ordet i the Deathly Hallows? Det var som en epoke i livet var slutt.

Gammel 17-04-09, 21:23   #19
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Et veldig godt poeng. Er det bare meg som gjennomgikk en sorgprosess etter å ha lest siste ordet i the Deathly Hallows? Det var som en epoke i livet var slutt.

Jeg hadde det slik. Hadde rett og slett tomhetsfølelse når jeg var ferdig med boken og innså at det ikke kom mere. Jeg så jo frem til hver eneste utgivelse og det pågikk i årsvis, så når det hele var over ble jeg rett og slett lei meg..
Gleder meg stort til filmen da- ser på det som "plaster på såret".

Gammel 17-04-09, 21:26   #20
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Det var stor sorg i huset da jeg lukket igjen den siste boka ja, det å tenke på at det ikke vil komme flere bøker er helt grusomt.
Heldigvis har vi filmene. Gruer meg veldig til de også er helt slutt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:06.