|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
| Se resultatene: Bekymret for svineinfluensaen? | |||
| Ja, jeg er bekymret for meg og mine - og vi har ingen kroniske sykdommer |
|
22 | 12,79% |
| Ja, jeg er bekymret for meg og mine - og vi har kroniske sykdommer |
|
30 | 17,44% |
| Nei, jeg er ikke bekymret - og vi har ingen kroniske sykdommer |
|
95 | 55,23% |
| Nei, jeg er ikke bekymret - og vi har kroniske sykdommer |
|
25 | 14,53% |
| Deltakere: 172. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Svineinfluensa - er du bekymret nå da?Neisjda. Jeg tar det relativt lungt.
|
|
|
#44 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Svineinfluensa - er du bekymret nå da?Ikke bekymret. Alle i huset hadde kraftig influensa i 2006 så jeg satser på at vi har endel immunstoffer i oss.
|
|
|
#46 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Hadeland
![]() |
Sv: Svineinfluensa - er du bekymret nå da?Jeg er ikke bekymret. Mulig jeg hadde følt det annerledes hvis vi hadde hatt kroniske sykdommer i familen..
|
|
|
|
#47 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Svineinfluensa - er du bekymret nå da?Ikke bekymret
|
|
|
#48 |
|
Deltidsmamma
|
Sv: Svineinfluensa - er du bekymret nå da?Jeg er ikke bekymret for at vi kommer til å dø eller noe sånt - |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Svineinfluensa - er du bekymret nå da?Jeg er ikke bekymret, har ingen kronisk syke i familien.
|
|
|
|
#50 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Svineinfluensa - er du bekymret nå da?Jeg har overhodet ikke vært bekymret tidligere, men da jeg leste avisen i dag kjente jeg at det ble litt verre. Jeg har en baby som har alvorlig astma (+litt av hvert som hører med) og nå kjenner jeg at jeg er redd dette skal ramme ham.
|
|
|
#51 |
|
trøtt
|
Sv: Svineinfluensa - er du bekymret nå da?
|
|
|
#52 |
|
Passiv
|
Sv: Svineinfluensa - er du bekymret nå da?Nei, orker ikke å gå rundt og være bekymret hele tiden. Tar ting heller når de kommer. Men skjønner jo godt at man blir mer bekymret med kronisk syke barn. |
|
|
|
#53 |
|
Nattrangler
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Svineinfluensa - er du bekymret nå da?Ja jeg er litt bekymret for at ungene skal få det. spesielt 9 åringen som har nyrebetennelse, med en gang han får feber så tisser han sort, og bare det alene er nok til at jeg blir bekymret.
|
|
|
#54 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Svineinfluensa - er du bekymret nå da?Ikke bekymret og vaksine er uaktuelt så langt.
|
|
|
#55 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jul 2009
![]() |
Sv: Svineinfluensa - er du bekymret nå da?Jeg er ikke bekymret.
|
|
|
|
#56 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Svineinfluensa - er du bekymret nå da?Ikke kjempebekymret, men håper selvsagt å slippe. Vi hadde en møkkavinter/-vår og synes vi fortjener å gå fri til høsten. Selv om det er barnehagestart for ettåringen også.
|
|
|
#57 |
|
Passiv
|
Sv: Svineinfluensa - er du bekymret nå da?Jeg er der at jeg faktisk bryr meg nå, det gjorde jeg ikke før. Som kroniker med alvorlig astma kan den influensaen bli tøff for kroppen. |
|
|
|
#58 |
|
fornyet
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Svineinfluensa - er du bekymret nå da?Litt bekymret kjenner jeg, som gravid med termin i slutten av september og med barn under to år i huset. Pleier ikke ta sorger på forskudd normalt sett.
|
|
|
#59 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Svineinfluensa - er du bekymret nå da?Er det bevist at dette er farligere for de med astma? I så fall er jeg litt bekymret ja, men satser på at det går greit likevel. |
|
|
|
![]() |
|
|