|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Klistrelapper el strykelapper?Sitter å skal bestille navnelapper til sønnen skal begynne i barnehagen. Og hvor mye skal jeg bestille eller hva skal jeg bestille?? Vet ikke hva jeg kjem til å bruke mest av. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Klistrelapper el strykelapper??Jeg bruker lapper fra askeladden, klistrelapper på ting, og strykelapper på klær. Jeg bestilte en sånn pakke med like mye av hvert tror jeg, når han begynte, og nå når han er snart fem har jeg bestilt en til.
|
|
|
#3 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Klistrelapper el strykelapper??Jeg bestiller også en slik pakke fra askeladden, da får du en blanding med strykelapper og klistermerker. I løpet av året bestiller jeg bare påfyll med strykelapper. Tar ca 2 dager fra man bestiller til de er i postkassen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Klistrelapper el strykelapper??Når eldstemann startet i bhg kjøpte jeg 50/50 stryk og klistrelapper. Men skal jeg være helt ærlig så var det ikke så lenge jeg gadd det strykegreiene. Jeg skriver initialene deres. De har tre bokstaver og det er aldri noen som har klaget eller sagt noe på det. Vi har faktisk fått skryt for at vi er så flinke til å merke. Klistrelapper derimot det bruker vi masse av både på klær og leker og alt mulig. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Klistrelapper el strykelapper??Jeg bestilte fra Markmaster og var veldig fornøyd med de derfra. Både stryke- og klistrelapper.
|
|
|
#6 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Klistrelapper el strykelapper??Jeg har bare brukt tekstiltusj og merka klær med det, så dermed ligger alle strykelappene ubrukt i skapet. Men nå er jo ikke alle like strykesløve som meg, da.
|
|
|
#7 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Klistrelapper el strykelapper??Vi har en klistrelapp under hver Biler-bil. Og jaggu godt er det, sånn som han strør dem rundt.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Klistrelapper el strykelapper??
Jepp, vi merker leker og biler og alt mulig. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Klistrelapper el strykelapper??Da Snuppa var liten, brukte jeg strykelapper og klistrelappe like mye, bestilte fra Askeladden. Nå når hun er 4 bruker jeg bare klistrelapper.
|
|
|
|
#11 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Klistrelapper el strykelapper??Vi har begge deler, først en pakke fra Askeladden med stryke og klistre lapper og så en pakke med bare klistremerker. Stryker når jeg har tid eller så klistrer jeg bare en inni klærene på merkelappen. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Newbie
Medlem siden: Jun 2009
![]() |
Sv: Klistrelapper el strykelapper??Jeg bruker enten stykelapper eller tusj i klær, og klistrelapper på leker som tas med i barnehagen, matbokser, drikkeflasker og så videre. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Klistrelapper el strykelapper??Strykemerker ga jeg også fort opp.
|
|
|
#15 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Klistrelapper el strykelapper??HAr noen av dere erfaring med disse? http://www.nordicprint.no/index.php?...QoUzAodpE9Byw# |
|
|
|
|
|
#16 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Klistrelapper el strykelapper??Bruker klistremerker fra www.presis.no De varer ikke evig, men er helt greie! Strykelapper gidder jeg ikke styre med. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Etylbarbital
Sv: Klistrelapper el strykelapper??
Jepp. Jepp. Jepp.
|
|
|
#18 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Klistrelapper el strykelapper??Jeg bruker strykelapper i det meste av klærne. Det jeg ikke kan stryke lapper i bruker jeg merketusj på. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Etylbarbital
Sv: Klistrelapper el strykelapper?Det fine med klisterlappene fra presis.no er at de klistrer selv på tekstil.
|
|
|
#20 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Klistrelapper el strykelapper?Presis her også. Du kan få en hel bunke med strykelapper gratis av meg. Kanskje litt upraktisk med feil navn, men dog.
|
![]() |
|
|