Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Klistrelapper el strykelapper?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-09, 15:55   #1
Lilo
Aktiv

Lilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Lilo er litt kul
Smil

Klistrelapper el strykelapper?

Sitter å skal bestille navnelapper til sønnen skal begynne i barnehagen. Og hvor mye skal jeg bestille eller hva skal jeg bestille?? Vet ikke hva jeg kjem til å bruke mest av.

Lilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 15:59   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klistrelapper el strykelapper??

Jeg bruker lapper fra askeladden, klistrelapper på ting, og strykelapper på klær. Jeg bestilte en sånn pakke med like mye av hvert tror jeg, når han begynte, og nå når han er snart fem har jeg bestilt en til.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 16:08   #3
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bestiller også en slik pakke fra askeladden, da får du en blanding med strykelapper og klistermerker. I løpet av året bestiller jeg bare påfyll med strykelapper. Tar ca 2 dager fra man bestiller til de er i postkassen.
Vi bruker mer strykelapper enn klistermerker.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 16:13   #4
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når eldstemann startet i bhg kjøpte jeg 50/50 stryk og klistrelapper. Men skal jeg være helt ærlig så var det ikke så lenge jeg gadd det strykegreiene. Jeg skriver initialene deres. De har tre bokstaver og det er aldri noen som har klaget eller sagt noe på det. Vi har faktisk fått skryt for at vi er så flinke til å merke. Klistrelapper derimot det bruker vi masse av både på klær og leker og alt mulig.

Bruker forresten alltid Askeladden.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 16:15   #5
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bestilte fra Markmaster og var veldig fornøyd med de derfra. Både stryke- og klistrelapper.
Det er plass til flere bokstaver på Markmaster sin, om jeg ikke husker feil, og de er vel også billigere enn Askeladden/Alfaprint.

Gammel 29-07-09, 16:26   #6
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har bare brukt tekstiltusj og merka klær med det, så dermed ligger alle strykelappene ubrukt i skapet. Men nå er jo ikke alle like strykesløve som meg, da.

Gammel 29-07-09, 16:27   #7
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har en klistrelapp under hver Biler-bil. Og jaggu godt er det, sånn som han strør dem rundt.

Gammel 29-07-09, 16:33   #8
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Vi har en klistrelapp under hver Biler-bil. Og jaggu godt er det, sånn som han strør dem rundt.

Jepp, vi merker leker og biler og alt mulig.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 16:40   #9
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Da Snuppa var liten, brukte jeg strykelapper og klistrelappe like mye, bestilte fra Askeladden. Nå når hun er 4 bruker jeg bare klistrelapper.

Gammel 29-07-09, 17:31   #10
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Vi bruker kun klistrelapper, de sitter på alt av klær ,leker, matbokser osv.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 17:50   #11
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Vi har begge deler, først en pakke fra Askeladden med stryke og klistre lapper og så en pakke med bare klistremerker. Stryker når jeg har tid eller så klistrer jeg bare en inni klærene på merkelappen.

Har og litt liggende i barnehagen. Om han har fått ny matboks eller plutselig har med nye sko, klær osv så kan jeg ta på der.

Dyre sokker som jeg vil beholde stryker jeg merkelapper i og. Spesielt ull. Må ta en runde nå før barnehagestart og stryke nye lapper i sokker, luer og alle klær.

Ville tatt begge deler jeg. Men skal være noen klistrelapper som er beregnet på klær. Men vi er veldig fornøyd med Askeladden sine. De kommer i posten på 3-4 dager.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 18:09   #12
alice
Newbie

alice sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
alice har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg bruker enten stykelapper eller tusj i klær, og klistrelapper på leker som tas med i barnehagen, matbokser, drikkeflasker og så videre.

alice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 19:58   #13
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har forlengst slutta med strykemerker. Bruker enten klistremerker beregnet for klær, eller tekstil-tusj.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 20:16   #14
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Strykemerker ga jeg også fort opp.

Jeg bestilte klistrelapper man kan bruke i klær også, veldig kjekt siden den kan klistres på absolutt alt. (De sitter godt og holder vask etter vask etter vask.) I tillegg har jeg en merkepenn for tekstiler som jeg bruker flittig.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 20:32   #15
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

HAr noen av dere erfaring med disse? http://www.nordicprint.no/index.php?...QoUzAodpE9Byw#

Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 22:25   #16
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bruker klistremerker fra www.presis.no De varer ikke evig, men er helt greie! Strykelapper gidder jeg ikke styre med.

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 22:33   #17
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Bruker klistremerker fra www.presis.no De varer ikke evig, men er helt greie! Strykelapper gidder jeg ikke styre med.

Jepp. Jepp. Jepp.

Gammel 29-07-09, 22:46   #18
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker strykelapper i det meste av klærne. Det jeg ikke kan stryke lapper i bruker jeg merketusj på.
Klistrelapper går på alt annet, som sko, matbokser, flasker, sekker o.l.
Bestiller alltid litt av hvert. Har noen strykelapper jeg er kjempefornøyd med (tror snart jeg har testet de fleste leverandørene) men husker selvfølgelig ikke hvor jeg bestilte dem. Heldigvis bestilte jeg 1000 stykker.

Edit:Nå måtte jeg lete, lete og lete. Jeg mener jeg har bestilt favorittlappene fra presis.no men finner ikke strykelapper der inne nå, kun klistrelappene.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 22:48   #19
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klistrelapper el strykelapper?

Det fine med klisterlappene fra presis.no er at de klistrer selv på tekstil.

Gammel 29-07-09, 22:51   #20
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klistrelapper el strykelapper?

Presis her også. Du kan få en hel bunke med strykelapper gratis av meg. Kanskje litt upraktisk med feil navn, men dog.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:40.