|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
|
Ferieuke før eller etter barneuke?Jeg skal ha to uker ferie i september. ( |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Ferieuke før eller etter barneuke?Jeg har god erfaring med Spania (Malaga og nedover kysten) på den tiden av året. Fortsatt varmt, men ikke så klamt som det er der i juli/august.
|
|
|
#3 |
|
Skal rømme
|
Sv: Ferieuke før eller etter barneuke?Det er knallers å dra til Spania i september. Ikke for varmt som det kan være i juli, men fortsatt ganske stabilt og varmt vær, varmt i vannet og de fleste turistene er reist hjem (fellesferien i Europa er stort sett i august). Ville også hatt ungene første uka og brukt andre uka på å slappe av uten dem!
|
|
|
#4 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ferieuke før eller etter barneuke?Ville også tatt ungene først, uten barn etterpå. :erfaren alenemor:
|
|
|
#8 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Ferieuke før eller etter barneuke?Vi har vært fornøyd med været på Mallorca i beg/midten av september to år på rad, men vet ikke om været er bankers der da.
|
|
|
#10 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Ferieuke før eller etter barneuke?
Akkurat derfor jeg ville hatt ungen til slutt. Det er mer pes å dra rett fra ferietur på jobb enn det er å dra rett fra jobb på ferie. Ungene er stas uansett så da sparer vi den beste ferieuken til slutt.
|
|
|
#13 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Ferieuke før eller etter barneuke?Jeg vil slå et slag for Kreta. Jeg har vært der på høsten flere ganger, og det har alltid vært strålende vær.
|
|
|
|
#17 |
|
Tankefull
|
Sv: Ferieuke før eller etter barneuke?Jeg ville hatt barna først, også ferie aleine.
|
|
|
#19 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ferieuke før eller etter barneuke?Jeg ville hatt ungene etter ferien, for da hadde jeg sikkert hatt abstinenser etter å se dem |
|
|
|
![]() |
|
|