Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ed Hardy

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-09, 13:17   #1
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Ed Hardy

Noen som vet hvordan størrelsen er på Ed Hardy?
Hvor man får bestillt det på nett eller butikker i Oslo?

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 15:29   #2
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ed Hardy

nok200.com har hatt noe.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 15:57   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt meg Ed Hardy i dag. Kr 299 på salg på Tveita senter. De var helt normale i størrelsen. Jeg bruker nesten alltid 38, og har noe 37 liggende fra pre-barn som også kan brukes. Jeg kjøpte 38.

Gammel 03-08-09, 16:06   #4
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har kjøpt meg Ed Hardy i dag. Kr 299 på salg på Tveita senter. De var helt normale i størrelsen. Jeg bruker nesten alltid 38, og har noe 37 liggende fra pre-barn som også kan brukes. Jeg kjøpte 38.

Hva type sko var det du kjøpte? Såg et par i ferien å forelsket meg, men så ventet jeg aaaalt for lenge å kjøpe og selvfølgelig var de utsolgt når jeg kom tilbake

Gammel 03-08-09, 16:19   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg forsøkt å lete dem opp på nett, men jeg finner dem ikke. De er lave, har grå som grunnfarge, en del rosa pynt og tegning av en slange på seg (det står design: snake på esken).

De hadde flere forskjellige på Tveita, men utvalget var ikke enormt ..... men butikken hadde innmari mye stilige sko. Jeg kjøpte meg to par, og kunne lett kjøpt enda flere. Takk (?) til Elinblu som fortalte om butikken i en annen tråd. Det jobbet bare gamle damer der da jeg var der, men skjønte kule sko allikevel.

Gammel 04-08-09, 10:12   #6
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

De hadde flere forskjellige på Tveita, men utvalget var ikke enormt ..... men butikken hadde innmari mye stilige sko. Jeg kjøpte meg to par, og kunne lett kjøpt enda flere. Takk (?) til Elinblu som fortalte om butikken i en annen tråd. Det jobbet bare gamle damer der da jeg var der, men skjønte kule sko allikevel.

Ah, ingen årsak! Jeg merket meg dog det spørsmålstegnet etter takken - var det fordi det ble dyrt, eller? Den unge ansatte jeg var utsatt for, var for øvrig ikke særlig serviceinnstilt, så det er sikkert like bra med eldre.

For øvrig har jeg aldri hørt om Ed Hardy - må google litt nå.

Gammel 04-08-09, 10:14   #7
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Endelig et skomerke som definitivt ikke var noe for meg.

Gammel 04-08-09, 13:35   #8
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Endelig et skomerke som definitivt ikke var noe for meg.

Er bare et av skoene jeg liker- ballerina- men de finnes jo ikke å oppdrive noe sted på nett som desse men i beige/blå http://cgi.ebay.com/Ed-Hardy-Womens-...d=p3286.c0.m14

Gammel 04-08-09, 13:48   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ah, ingen årsak! Jeg merket meg dog det spørsmålstegnet etter takken - var det fordi det ble dyrt, eller?

Ja, spørsmåltegnet skyltes antall kroner jeg brukte på sko. Men jeg har vært innom MANGE skobutikker i sommer, og på denne butikken var det to par jeg ikke kunne gå i fra, og enda to par som jeg hadde veldig lyst til å kjøpe.

Jeg har trålet Ikea med EdHardy på beina i dag, og de er veldig, veldig gode å gå i.

Dama i butikken insisterte på at jeg måtte ta med meg skoesken hjem. Hun mente at den burde være den perfekte presang til snuppa. Esken var fin den, og godt mottatt. Det jeg IKKE hadde regnet med var at papiret som skoene var pakket inn i skulle havne på veggen som plakat. Slikt skjer når man har 4-åring.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:27.