Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Merking av klær

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-09, 17:38   #81
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Merking av klær

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Og Nin, jeg tror nk jeg ligger et hakk psykere opp enn deg hva merking angår! åståelig med konkurranseinstinkt!:

Jeg merket noen hårspenner en gang også!

Næsj. Hadde prinsen hatt hårspenner så hadde de så klart vært merket!
Jeg er like psyk som deg, så det så.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 18:51   #82
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg merker ALT – sokker og truser inkludert. Som mor til verdens største vims, er det egentlig et valg om å merke alt eller kjøpe ny garderobe annenhver måned.

Etter at W begynte på skolen må ALT merkes. At han er et rotehode er en ting. Noen klassekamerater har det som sport å tømme og kaste alt skiftetøy utover i garderoben. Det er mye klær å lete gjennom for en 6-8 åring når det er nesten 50 barn som deler garderobe!

Lille E hadde på seg et helt nytt antrekk 1.dag i barnehagen i fjor, det var ikke merket, og ble sporløst borte. Etterlyst med bilde og alt.
Jeg tror jeg så en jente med det på( antrekket var veldig spesielt og ikke kjøpt her til lands).
Jeg merker alt!

Gammel 14-08-09, 21:54   #83
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hentet vesla i barnehagen i dag og en av personalet stod med jakken hennes i hendene, hun ser inni og sier "denne er ikke merket". "Joda, her" sier jeg og viser henne vaskelappen med påstrøket navnelapp. "Ja, men det er i nakken vi ser etter navn" sier personalet.

Så nå er jakken omhyggelig merket, på vaskelappen og i nakken.

Enda bra vi fikk tilbake jakken som ble borte tidlig i vår, den hadde oversomret på en annen avdeling. Den var jo bare str.7år og hang i garderoben til 3-4åringene.

Gammel 18-08-09, 21:25   #84
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg burde ha merket de nye merkelappene jeg akkurat kjøpte. Jeg finner de ikke igjen. Og jeg som tenkte jeg skulle sette en lapp på fargeblyantene til Jonas.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:06.