|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hemmelig hva du stemmer?Det er ikke hemmelig hva jeg stemmer. Jeg roper det ikke ut fra høyeste tinde, men jeg svarer når noen spør, og det kommer vel sikkert fram ut i fra andre sammenhenger også.
![]() |
#22 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hemmelig hva du stemmer?Det er ikke hemmelig hva jeg stemmer, og det lyser langt utenpå meg hva jeg DEFINITIVT IKKE stemmer |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hemmelig hva du stemmer?
Ikke enda, men jeg har tenkt på det.
![]() |
#24 |
Ustabil
|
![]() Sv: Hemmelig hva du stemmer?Hemmelig eller ikke, jeg tror det avhenger av om man orker å ta eventuelle konfrontasjoner eller ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hemmelig hva du stemmer?Jeg har aldri holdt hemmelig hva jeg stemmer. Jeg har heller ikke holdt det for meg selv at jeg ikke er enig i hele partiprogrammet, men jeg stemmer dette partiet ut fra min overbevisning om at dette, ut i fra et hele, vil være best for Norge.
![]() |
#26 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hemmelig hva du stemmer?Jeg er helt åpen hva jeg stemmer på, både her og IRL.
![]() |
#28 |
Mother of Dragons
|
![]() |
#30 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hemmelig hva du stemmer?Når jeg sitter i styret i lokallag, og er offentlig synlig i valgkampen er det ikke særlig hemmelig for min del.
![]() |
#33 |
frakoblet
|
Jeg også.
![]() |
#34 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hemmelig hva du stemmer?Men jeg synes det er vanskelig å velge ett parti jeg også. Jeg har i årevis vinglet mellom SV og AP. Klarer liksom ikke helt bestemme meg, så noen må overbevise meg.
![]() |
#35 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hemmelig hva du stemmer?Ja, ikke sant. Dessuten; hvor mange føler at det partiet de stemmer på er noe de står 100 % for? Siden det er en del argumenter her som går på det at siden de ikke er enige i alt, så kan de ikke si hva de stemmer på. Det høres også FrP-istisk ut.
![]() |
#36 |
Epikur
|
![]() Sv: Hemmelig hva du stemmer?Min svigerfar er veeeldig på at det er hemmelig valg. Jeg tror det er emst fordi han ikke skal tas på noe, at han ikke skal kunne konfronteres med å faktisk ha "gått på" noen valgløfter eller å ha stemt på noen som han ikke er 110 % enig med eller noe sånt.
![]() |
#37 |
Protonterapeut
|
Da må du rett og slett bestemme deg for hva som er det aller viktigste for deg. For det er en del forskjeller mellom SV og AP.
![]() |
#38 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hemmelig hva du stemmer?Min mor er også veldig for hemmelighold. Jeg tror det er fordi hun ikke har peiling på hva hun egentlig stemmer på. Hun fikk seg nemlig noen hakeslepp forrige gang, når jeg kunne informere henne om hva hun egentlig hadde gjort. Hun liker jo å holde det hemmelig, men Erna er jo så kjekk ...
![]() |
#39 |
Erfaren nok
|
Hehe. Sist stemte jeg SV. Før der AP. Ang det du spør ovenfor så er det vel det som er litt av greia, jeg har ikke engasjert meg nok til å ta valg på alle saker.
![]() |
#40 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hemmelig hva du stemmer?At SV er full av vinglete akademikere som krangler så filla fyker innad i partiet og stikker kjepper i egne hjul?
![]() |
|
|