|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren nok
|
![]() Hemmelig hva du stemmer?Jeg føler av og til at det er veldig sånn hemmelig hva man stemmer. At noen knuger det inntil seg for enhver pris.
![]() |
#3 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hemmelig hva du stemmer?Jeg sier ikke hva jeg stemmer. Det er ingen partier som passer akkurat for meg, så det jeg velger har også saker jeg ikke står for. Jeg vil ikke forsvare synspunkter partiet har som jeg ikke er enig i, men det ender man liksom opp med å måtte gjøre etter å ha flagget partitilhørighet. Derfor sier jeg ikke hva jeg stemmer.
![]() |
#4 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hemmelig hva du stemmer?Jeg har aldri skjønt hvorfor det skal være så hemmelig.
![]() |
#5 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hemmelig hva du stemmer?Forresten så antar jeg alltid at de som ikke vil si hva de stemmer, stemmer på idiotpartier.
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Hemmelig hva du stemmer?Jeg kunne godt ha fortalt det, hvis jeg hadde visst hva jeg skulle stemme. :usikker: |
![]() |
![]() |
#7 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hemmelig hva du stemmer?Jeg er helt åpen på hva jeg stemmer også i RL. Det at jeg er medlem av et lokallag og har lyst å engasjere meg mer også.
![]() |
#8 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hemmelig hva du stemmer?Jeg sier heller ikke hva jeg stemmer, men det liten tvil om hva jeg IKKE stemmer og det kommer tydelig til uttrykk i meg som person.
![]() |
#9 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hemmelig hva du stemmer?Det er ikke hemmelig hva jeg stemmer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
maler
|
![]() Sv: Hemmelig hva du stemmer?Næsj jeg kan godt si hva jeg stemmer. Problemet med å fremstå som skråsikker på partitilhørighet er at man lett roter seg oppi diskusjoner. Det er ingen partier jeg er 100% enig med, jeg melder meg neppe inn i noe parti med det første.
![]() |
#11 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hemmelig hva du stemmer?Jeg må innrømme at jeg automatisk tenker Frp når noen ikke vil fortelle hva de stemmer.
![]() |
#12 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hemmelig hva du stemmer?De fleste vet iallfall hvilken side jeg står på politisk. Hvilket parti jeg stemmer på, er det ikke alltid jeg har bestemt meg for før ganske nært valgdagen. Hadde likevel ikke hatt store motforestillinger mot å fortelle noen hva jeg stemmer på, nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hemmelig hva du stemmer?Jeg skjønner godt poenget med hemmelig valg. Da kan ikke noen presses til å stemme på noe annet enn de faktisk har lyst til. Det er ikke alle steder som er så fritt om Norge, og det har ikke alltid vært sånn her heller.
![]() |
![]() |
#15 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hemmelig hva du stemmer?
Sammen?
![]() |
#16 |
Live and let live
|
![]() Sv: Hemmelig hva du stemmer?
Jeg skjønner godt at hun ikke forteller deg hva hun stemmer.
![]() |
#17 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hemmelig hva du stemmer?Jeg kan godt si hva jeg stemmer om noen spør RL, men jeg kommer neppe til å flagge det i noen nettdiskusjon.
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Hemmelig hva du stemmer?Det er ikke hemmelig hva jeg stemmer. |
![]() |
![]() |
#19 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hemmelig hva du stemmer?Jeg er åpen. Husker imidlertidig at jeg var med foreldrene mine til valgurnene gjennom barndommen, og at jeg ikke fikk vite hva de stemte. Var fryktelig nysgjerrig. De stemte Ryddepartiet helt til slutten av barneskolen.
![]() |
#20 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hemmelig hva du stemmer?Er du medlem, Poly? Jeg må innrømme at det hadde forkortet dørstokkmilen betraktelig å kunne støtte seg på seg en høy, veltalende hulder jeg kjenner på disse møtene.
![]() |
|
|