|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte baker dere?Baker brød og rundstykker ett par ganger i uka, litt ettersom hvor stor ladning jeg lager hver gang.
![]() |
#22 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte baker dere?Varierer. Men lager som oftest kanelboller eller boller. Skal det gå fort så bruker vi gjæren som bare behøver å heve en gang og da i et kvarter. Da går det veldig fort.
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte baker dere?Jeg baker ofte boller/skoleboller/skillingsboller eller lapper i helgene, men lager sjelden kaker dersom det ikke er noe spesielt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hvor ofte baker dere?Jeg baker stort sett kun når jeg må, dvs til bursdager. Innimellom baker jeg brød, men jeg foretrekker at mannen baker det, for han er flinkere enn meg.
![]() |
#25 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor ofte baker dere?Litt i rykk og napp. Nå har jeg fått hit kjøkkenmaskina mi, så nå skal det bli litt oftere. |
![]() |
![]() |
#26 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte baker dere?Jeg baker alle brødene våre. To og to om gangen, så det kommer an på hvor mye vi spiser.
![]() |
#27 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Hvor ofte baker dere?Jeg baker brød 2 ganger i uka, da baker jeg Mims gode grove brød. Sånn utover det tror jeg det blir kakebaking en gang i måneden i snitt. Da er det inkl. bursdager og slikt. Ikke noen store kakemonser her altså.
![]() |
#28 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvor ofte baker dere?Det kommer litt an på hva du mener med "bake". Pizzadeig og foccacia lager jeg f eks ofte. Minst en gang i uka. Men søt gjærbakst lager jeg sjelden. Ikke til bursdagene en gang.
![]() |
![]() |
#29 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hvor ofte baker dere?Jeg baker sånn omtrent en gang i uka. Brød, pizzasnurrer eller rundstykker. Mannen baker pizza annenhver lørdag. Det blir en og annen kake og boller av og til også, men prøver å begrense til fest.
![]() |
#30 |
Borte
|
![]() Sv: Hvor ofte baker dere?Hey! Hvis man regner pizzadeig for baking, så baker jeg jo ofte.
![]() |
#31 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hvor ofte baker dere?Av en eller annen grunn liker jeg ikke å bake gjærbakst. Men jeg baker scones og knekkebrød ganske ofte.
![]() |
#32 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor ofte baker dere?Jeg baker brød javnt og trutt i vinterhalvåret. Boller baker jeg kanskje 4 ganger i året, kaker likeså. 3 bursdager + jul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
I endring
|
![]() Sv: Hvor ofte baker dere?
Åh nå fikk jeg lyst på scones, hvorfor leser jeg slike tråder?
![]() |
#34 |
Ferdig!
![]() Sv: Hvor ofte baker dere?Svært sjelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor ofte baker dere?Jeg baker kun to ting: brød og knekkebrød. Det gjøres en gang pr uke. |
![]() |
![]() |
#36 |
Flax
Hvor: Bergen
![]() Sv: Hvor ofte baker dere?Kaker bakes stort sett bare til spesielle anledninger.
![]() |
#37 |
Ferdig!
![]() Sv: Hvor ofte baker dere?Jeg skulle gjerne hatt oppskrift på knekkebrød altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Hvor ofte baker dere?Gjærbakst baker jeg sjelden. Brød et par ganger i året når jeg blir for lei av kjøpebrød. På senvinteren baker jeg en del pølsebrød til turene vi drar på og da blir det bakt rundstykker i samme slengen.
![]() |
#40 |
Unik
|
![]() Sv: Hvor ofte baker dere?Her blir det nok bakt ofte. I det siste har eg vert litt lat på brødbakinga, men eg setter nok igang igjen med det snart.
![]() |
|
|