Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilke farger liker du og kler du?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-09, 21:38   #41
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke farger liker du og kler du?

Jeg har pleid å ha mye svart og brunt, men nå har jeg både fått et nytt liv og ny hårfarge, og da er det mye lilla, rosa, petrol, farger rett og slett

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 22:10   #42
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kler sterke farger. Smaragdgrønt, ceriserosa, høyrødt, turkis, lilla og kongeblått, dessuten svart. Jeg slipper også pent unna med pasteller. Det jeg ikke kan ha er limegrønt og diverse grønn- og gulfarger. Alt som heller over mot blått går fint.

Jeg liker veldig godt grønt og rosa med mye grått i til innredning, dessuten varmhvit hvis jeg kan kalle det det.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 22:17   #43
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fordelen med å være ensporet i fargeveien er for øvrig at det er effektivt å handle klær. Jeg fyker rett bort og skanner stativene med mine farger, og så er det bare å gå ut igjen.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 22:18   #44
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Fordelen med å være ensporet i fargeveien er for øvrig at det er effektivt å handle klær. Jeg fyker rett bort og skanner stativene med mine farger, og så er det bare å gå ut igjen.

Haha, samme her. Digger butikker som sorterer etter farger!

Gammel 14-09-09, 22:33   #45
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kler meg stort sett i sort. Forsøker i nye og ne og dra meg ut i noe mer farger, og det finnes innslag av petrol, myk cerise og blått i garderoben min. Jeg synes selv jeg kommer unna med sort altså, men er nok egentlig litt for lys til det, sånn egentlig...

Gammel 14-09-09, 22:43   #46
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Fargemessig er jeg liksom verken varm eller kald, noe som er en fordel. Jeg er nok egentlig en slags sommertype, med naturlig lyst hår og blå øyne, og bør nok gå rundt i pastellfarger, noe jeg ikke kan fordra. Jeg har et og annet antrekk i nyanser av babyblått/beige/offwhite/"gammelrosa", ellers går det i sterke farger. Jeg tror at man kler best det man selv føler seg komfortabel med. Det jeg går mest i er svart, mørkeblått, grønt, turkis, rødt, mørkebrunt og noen nyanser av lilla og rosa.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 10:23   #47
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det går mye i svart, grått, blått og litt brunt hos meg. Om sommeren blir det litt flere farger. Jeg inbiller meg at jeg kler blått ganske bra og jeg elsker petrolblått og dype/mørke turkisfarger. Skal handle litt mer i den fargetonen nå.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 10:36   #48
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er lys og blåøyd med litt gul undertone i huden. Jeg ser helt skrekkelig ut i beige og pasteller. Jeg kler sort og skarpe farger. Grått går også. Jeg elsker plommefarger og lillatoner og går mye i det. Noen grønnfarger går også men de kan ikke være for blasse.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 11:25   #49
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Hos meg går det mest i blått og lilla.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 11:39   #50
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kan si hva jeg ikke bruker. Det er gult, oransje, alt av bleke farger inkludert lys grå.
Mye brunt, mørkt grått, svart, mørk blå, rødt osv. Jeg ser ut som et spøkelse om jeg kler meg i pastell.

Gammel 16-09-09, 17:00   #51
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Svart, blått, lilla, rødt, hvitt, grått.

Jeg kan ikke ha jordfarger som f.eks. beige og brunt.

Gammel 16-09-09, 22:22   #52
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Favorittfargen er petrol. Har mange topper i denne fargen.

Ellers liker jeg også brun, grønn, svart og blå. Synes jeg kler de kalde fargene.
Farger jeg ikke kler er pasteller og beige. Ikke så veldig glad i gul, orange og rød heller.

Gammel 16-09-09, 22:28   #53
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er for tiden veldig glad i isblå, støvblå og petrol, men jeg har tidligere brukt mye sort og høstfarger. I perioder har jeg brukt en del rødt. På sommeren bruker jeg mye hvitt.

Jeg er høst med noen vinterfarger. Jeg kler sort, rødt og høstfarger. Tidligere brukte jeg aldri blått ettersom jeg kledde det dårlig (brunette med grønnbrune øyne), men de siste årene har det kommet så mange kledelige blåfarger med masse grønt i.

Gammel 20-09-09, 15:51   #54
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg kler kalde farger, og er glad i klarrødt, lilla, svart, grått, hvitt og enkelte kalde rosa- og blåtoner. Jeg kler ikke varme farger særlig godt, og har vel egentlig aldri hatt klær i brunt, grønt eller gult, eller fersken, for den saks skyld, for det får meg til å se forferdelig sykelig ut.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:48.