Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilke farger liker du og kler du?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-09, 21:26   #1
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilke farger liker du og kler du?

Og kler du de samme fargene som du liker? Har du noen gjengangerfarger i garderoben? Hvorfor velger du farger som du gjør?

Fortell!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 21:31   #2
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke farger liker du og kler du?

I barndom/ungdom brukte jeg mest blått, tror jeg, for det sto til øynene mine og foreldrene mine mente jeg kledde det. Nå bruker jeg fortsatt litt blått, men mye mer rosa/lilla/fiolett/brunt/rødt/burgunder. Lilla er nok favorittfargen min klesmessig.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 21:35   #3
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg håper virkelig jeg kler svart. 98 % av alt jeg har er svart. Resten er hvitt, rødt eller lilla. Jeg håper jeg kler det også.

Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 21:36   #4
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker brunt og grønt veldig godt. Og blått, og litt grått, og lilla , og rødt og knall rosa og limegrønt. Jeg kler jevnt over ikke pastellfarger tror jeg. Hvertfall ikke fersken.

Gammel 13-09-09, 21:38   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har mest svart, rødt og grønt. Rødt er nok ikke alltid helt heldig på meg, siden jeg har rødt hår også. Det kan bli litt mye. Grønt og svart kler jeg godt. Svart er veldig greit når man har så fargerikt hår, for da blir man ikke helt tivoli. Grønt er fint siden det er komplimentærfargen til rødt. Blått er også ganske fint til håret mitt, og den bleke huden.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 21:42   #6
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Grønt, lilla/blått og rødt/rosa/oransje er farger som er gjengangere i min garderobe og som jeg også liker veldig godt. Har også mye brunt når jeg tenker etter.

Buksene er stort sett blå jeans. Litt ensformig der.

Gammel 13-09-09, 21:42   #7
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er veldig glad i brunt, mosegrønt, mørkelilla og svart. Stort sett jordfarger. Og jeg kler heldigvis de fargene som jeg liker.

Liker også denne petrolblåfargen veldig godt og kler den også.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 21:43   #8
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er glad i brunt, plomme, noen petrolfarger samt noen grønntoner. Generelt varme farger. Jeg ser likbleik ut i kalde farger.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 21:43   #9
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er vedig glad i høstfarger og tror jeg kler det også. Grønn, brun, dyporansje, plommerød.

Jeg har mye brunt.

Gammel 13-09-09, 21:44   #10
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker veldig mye sort, og kunne sikkert vært flink til å bruker mer farger. Jeg føler meg vel i sort, og tror selv at jeg kler det ...

Ellers liker jeg klargrønn, petrol og lilla.

Gammel 13-09-09, 21:50   #11
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Tja. Lukker man opp mitt klesskap ser man,
masse brunt, mye beige, mye hvit, litt grønn, rosa, lyseblå, mørkeblå og bittelitt svart og rødt.

Og det er rekkefølgen på mine yndlingsfarger også. Så ja, jeg kler meg absolutt i de fargene jeg liker best.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 21:51   #12
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har basisfargene i grått, brunt og svart og frisker opp med petrol/turkis, rødt og lilla. Jeg liker og kler best sterke eller mørke farger og styrer unna kritthvitt og pasteller. Klargrønn og grønn med mye gult i liker jeg veldig godt, men kler det dårlig siden jeg blir gul. Sterk rosa kan jeg også bruke. Jeg liker godt topper med mønster i sterke farger.

Også liker jeg godt klarblått og tåkeblått, men skyr marineblått og lysblått som pesten. Marineblå striper på hvit bunn er det verste jeg kan få på meg tror jeg, eller sånn maritim stil.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose

Sist redigert av Røverdatter : 13-09-09 kl 22:08.
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 21:51   #13
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Går mest i svart. Har noen røde plagg og litt rosa.

Gammel 13-09-09, 21:52   #14
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bruker er veldig glad i blå. Ellers så bruker jeg også svart, grønn, rød, grå og hvit. Jeg liker ikke oransje, pastellfarger, "lakserød" og er ikke så veldig glad i brun.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 21:52   #15
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er det særdeles mye grønt, som noen kanskje har fått med seg. De mest typiske tonene er kanskje de på følgende bilde fra klestråden:

I forbindelse med et utdrikkingslag var jeg en gang til fargeanalyse i det skjørtet der og noe liknende tilbehør, og fikk høre at det var helt riktige farger til meg. Jeg velger å håpe at det er en forbindelse mellom det jeg liker/velger og det jeg kler. Utgangspunktet for valget er øyenfargen(e) min(e).

Jeg bruker de aller fleste toner i grønt, petrol og turkis. Andre farger jeg bruker er svart, bringebærrød og en del lillatoner samt litt mørkeblått (til olabukser, ikke den maritime stilen) og brunt. Pastellfarger er det lite av, og i særdeleshet alle avskygninger av oransje og gult. Beige kler jeg heller ikke, og jeg eier knapt et hvitt plagg. Ikke grått heller.

Sist redigert av Bluen : 13-09-09 kl 22:01.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 21:57   #16
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

...

Sist redigert av Strutsen : 18-01-13 kl 15:30.
Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 22:00   #17
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har svart, rødt og grønt. Før jeg gjeninnførte farger var det stort sett svart og noen blå topper. I oppveksten var det stort sett rødt.

Jeg tror jeg kler friske farger. Min mor sendte meg på en fargeanalyse en gang og i følge den var jeg en "vivid spring".

Gammel 13-09-09, 22:01   #18
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker ikke blått, men får ofte høre at jeg kler det.
Garderoben går mye i svart og hvitt og grått og ulike nyanser av lilla.

Gammel 13-09-09, 22:02   #19
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det er en fargeskala som går igjen i garderoben: hvitt, sand, naturfarget lin, kremhvitt, beige, brunt og litt olivengrønt.

Jeg tror egentlig jeg kler mange farger, men dette er fargene jeg trives best i selv.

Gammel 13-09-09, 22:05   #20
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig glad i svart, brunt, grått, grønt (eplegrønn) og mørk lilla. Blått og rødt er farger jeg absolutt ikke liker.

Jeg glemte jo helt at turkis er sommerfargen min. Elsker turkis.

Sist redigert av Elisabet : 13-09-09 kl 22:47.
Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:17.