|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
En som trener
|
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?I barndom/ungdom brukte jeg mest blått, tror jeg, for det sto til øynene mine og foreldrene mine mente jeg kledde det. Nå bruker jeg fortsatt litt blått, men mye mer rosa/lilla/fiolett/brunt/rødt/burgunder. Lilla er nok favorittfargen min klesmessig. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Jeg håper virkelig jeg kler svart. 98 % av alt jeg har er svart. Resten er hvitt, rødt eller lilla. Jeg håper jeg kler det også. |
|
|
|
#4 |
|
Live and let live
|
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Jeg liker brunt og grønt veldig godt. Og blått, og litt grått, og lilla
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Jeg har mest svart, rødt og grønt. Rødt er nok ikke alltid helt heldig på meg, siden jeg har rødt hår også. Det kan bli litt mye. Grønt og svart kler jeg godt. Svart er veldig greit når man har så fargerikt hår, for da blir man ikke helt tivoli. Grønt er fint siden det er komplimentærfargen til rødt. Blått er også ganske fint til håret mitt, og den bleke huden.
|
|
|
#6 |
|
Tatt på
|
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Grønt, lilla/blått og rødt/rosa/oransje er farger som er gjengangere i min garderobe og som jeg også liker veldig godt. Har også mye brunt når jeg tenker etter.
|
|
|
#7 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Jeg er veldig glad i brunt, mosegrønt, mørkelilla og svart. Stort sett jordfarger. Og jeg kler heldigvis de fargene som jeg liker.
|
|
|
#8 |
|
Sliter med tastaturet
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Jeg er glad i brunt, plomme, noen petrolfarger samt noen grønntoner. Generelt varme farger. Jeg ser likbleik ut i kalde farger. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Jeg er vedig glad i høstfarger og tror jeg kler det også. Grønn, brun, dyporansje, plommerød.
|
|
|
#10 |
|
Viser tenner
|
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Jeg bruker veldig mye sort, og kunne sikkert vært flink til å bruker mer farger. Jeg føler meg vel i sort, og tror selv at jeg kler det ...
|
|
|
#11 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Tja. Lukker man opp mitt klesskap ser man, |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Borte
|
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Jeg har basisfargene i grått, brunt og svart og frisker opp med petrol/turkis, rødt og lilla. Jeg liker og kler best sterke eller mørke farger og styrer unna kritthvitt og pasteller. Klargrønn og grønn med mye gult i liker jeg veldig godt, men kler det dårlig siden jeg blir gul. Sterk rosa kan jeg også bruke. Jeg liker godt topper med mønster i sterke farger.
Vesla (02) og Lillesøster (09) Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og Freedom's just another word for nothing left to lose Sist redigert av Røverdatter : 13-09-09 kl 22:08. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Jeg bruker er veldig glad i blå. Ellers så bruker jeg også svart, grønn, rød, grå og hvit. Jeg liker ikke oransje, pastellfarger, "lakserød" og er ikke så veldig glad i brun. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
intro
|
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Her er det særdeles mye grønt, som noen kanskje har fått med seg.
I’m out of here. Sist redigert av Bluen : 13-09-09 kl 22:01. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Etylbarbital
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Jeg har svart, rødt og grønt. Før jeg gjeninnførte farger var det stort sett svart og noen blå topper. I oppveksten var det stort sett rødt.
|
|
|
#18 |
|
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Jeg liker ikke blått, men får ofte høre at jeg kler det.
|
|
|
#19 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Ja, det er en fargeskala som går igjen i garderoben: hvitt, sand, naturfarget lin, kremhvitt, beige, brunt og litt olivengrønt.
|
|
|
|
#20 |
|
Står på egne ben
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Jeg er veldig glad i svart, brunt, grått, grønt (eplegrønn) og mørk lilla. Blått og rødt er farger jeg absolutt ikke liker. Sist redigert av Elisabet : 13-09-09 kl 22:47. |
|
|
|
![]() |
|
|