|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva gjør dere i helgene?Hockey, hockey og atter hockey.
![]() |
#22 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør dere i helgene?
Vi pleier å finne en god familiefilm til fredagskvelden. Minsten legger seg jo kl. 18 så da blir det uansett bare oss voksne og seksåringen. Sist var det Charlie og Sjokoladefabrikken, før det var det Mr. Magoriums wonder emporium og på fredag blir det Coraline.
![]() |
#23 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva gjør dere i helgene?Høres kjekt ut. Sjuåringen min er temmelig uinteressert i sånt. Hun er dessuten veldig trøtt etter åtte. Og da trenger vi voksentid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
WF: BNBE
![]() Sv: Hva gjør dere i helgene?Vi gjør litt forskjellig, men en ting som går igjen er turorientering. Vi er heldige og bor i et område med et veldig aktivt orienteringslag, så vi følger et supert opplegg spesielt tilrettelagt for barn. I tillegg prøver vi å finne noen av postene i et prosjekt bydelen har, med 20 poster på litt mindre kjente steder rundt i bydelen. Genialt, vi har funnet flere fine turmål på den måten.
![]() |
#25 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva gjør dere i helgene?Vi er sjeleglad de helgene vi ikke har noen ting på programmet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hva gjør dere i helgene?Minst mulig.
![]() |
#27 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva gjør dere i helgene?Vi har forresten skikkelig Tv og slappe av kveld på fredagene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Hva gjør dere i helgene?Loker rundt i pysjen og undertøyet og bruker laaaang tid på frokost, morgenstell osv.
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean. 2008 2013 2015 Sist redigert av Vianne Rocher : 15-09-09 kl 00:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Trøtt
|
Og hvor mange helger med "komme i orden i huset" bør vi beregne? Hvor mange helger med "pakke før flytting"? Jeg aner en ny tidsregning f.f. og e.f. her i huset.
![]() |
#30 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hva gjør dere i helgene?Pakke før flytting gikk radig. Jeg angrer litt på den.
![]() |
#31 |
Passiv
|
Her er jeg også. Synes det er godt å ta ting på hælen. Har vi lyst til noe, så gjør vi det. Har vi lyst til å lefse i pysj til kl 14.00, så gjør vi det også. |
![]() |
![]() |
#32 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva gjør dere i helgene?Jeg syns vi ordner for mye, i hvert fall på dagtid. Vi skal til Maxbo å kjøpe ditt og Elkjøp og se på datt og hit og dit og ordne og så skal vi ordne i hagen, bestemme hvilke fliser vi skal ha på hytten og sette opp noe på en vegg, bygge kasse rundt varmepumpen, sette opp en port, klippe plenen, forberede middag og og og ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva gjør dere i helgene?Vi reiser på hytta eller blir hjemme (og jobber med et eller annet). Jeg må også gjerne sette av en del tid til pensumlesing eller retting av prøver. Vi har mye å vedlikeholde og rekker det ofte ikke i uka, derfor må vi bruke helger. Det er veldig sjelden vi gjør voksenting (aka dra på fest, voksenkino etc.). Det er alltid en unge å hente/bringe/passe på.
![]() |
#34 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva gjør dere i helgene?Minst mulig her også, fordi det skjer mer enn nok og vi er veldig slitne for tida. Tanken er at vi skal gjøre noe sammen med ungene, men en god del helger går med til oppussingsprosjekter eller at vi voksne sover på skift. Mye avhenger egentlig av hvor godt lillebror sover...
![]() |
![]() |
#36 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Jeg leser med fascinasjon det jeg skrev for seks år siden og konstaterer at helgene er betydelig roligere nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva gjør dere i helgene?Svarte ikke da denne tråden ble opprettet, så jeg svarer nå |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
flisespikker
|
Det kom et reklameinnlegg, noe som gjorde at tråden kom opp på "Nye innlegg". Reklameinnlegget ble raskt slettet, men folk hadde allerede rukket å skrive nye innlegg. (Og spørsmålet er sikkert like relevant fremdeles.
![]() |
|
|