|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Hva gjør dere i helgene?Noen helger har vi masse å gjøre. Besøk, turer og kanskje en fest på kvelden. På søndagen kan jeg føle at jeg er sliten etter alle utfluktene. Og hvis vi har vært på mye voksenting har jeg litt dårlig samvittighet for barna.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør dere i helgene?Vi gjør egentlig minst mulig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
I mål
|
![]() Sv: Hva gjør dere i helgene?Er utenfor huset med naboene, ungene leker, vi skravler og drikker kaffe. Fikser litt i hagen. Fikser forefallende i huset. Drar i svømmehallen. Har besøk av venner og familie, eller besøker venner og familie. Er på tur i skogen. Er på bondegårder etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva gjør dere i helgene?Vi har kjøpt hytte ikke altfor langt unna. I håp om å kunne komme litt unna noen helger.
![]() |
![]() |
#6 |
Glad
|
![]() Sv: Hva gjør dere i helgene?Snekrer og maler garasje. Med sneglefart, det tar aldri slutt. Muligens pga alle de andre som skal hjelpes, hytte som skal besøkes, hjem til vestlandet osv osv. Prøver å ha plan en av dagene iallefall, ellers blir helgen litt lang med en til dels masete 3,5-åring.
![]() |
#7 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hva gjør dere i helgene?Minst mulig. Tenker at med så mye action som vi har ellers i uka, så blir helgene prioritert til rolige aktiviteter.
![]() |
#8 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Hva gjør dere i helgene?Lørdager er vi stort sett hjemme. Sitter ute med kaffe og unger hele dagen og det ramler som regel inn et par besøk i løpet av dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva gjør dere i helgene?Mest mulig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva gjør dere i helgene?Vi går på kino, henger på parsellen eller i kolonihagen, er på besøk hos familie, er på lekeplassen, rydder. Av og til føler jeg at vi har alt for mye planer, og at vi burde komme oss mer ut i skog og mark.
![]() |
#11 |
guru advisor
|
![]() Sv: Hva gjør dere i helgene?Vi steker turpænniser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hva gjør dere i helgene?Tja, hva har vi gjort i helga? Vært på besøk hos svigers et par timer, syklet tur i byen med tur til lekeplassen, og så vært hjemme i endel timer med litt barnebesøk, mat og kos. På søndag startet vi med å dra til svømmehallen, før vi var hjemme og koste oss med mat, og til slutt syklet en tur til valglokalet.
![]() |
#14 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva gjør dere i helgene?Vi alle trives godt hjemme og lørdagen er aldri masete. Gutta står opp tidlig og titter på nrk super en stund når en av oss kan drunte litt videre. Jeg får som oftest sove til 9.
![]() |
#15 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Hva gjør dere i helgene?Fredag er pizzakveld og TV-kos. Da er alle slitne og vi koser oss i sofakroken.
![]() |
#16 |
Teacher.
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør dere i helgene?Sove lenge (har to jenter som er utpregede B- mennesker) og gå leeenge i pysjen, spise sen frokost, dusje og ta på litt penere klær enn til hverdags. Lørdager blir det ofte en tur på butikken, på kafe eller på besøk/ ha besøk.
![]() |
#17 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Hva gjør dere i helgene?Optimist: vi har også skikkelig late lørdagsmorninger (men ikke barn som sover lenge) med barnetv og pysj oppi sofaen. Etterhvert lager vi en god frokost med rundstykker og aviser. Veldig deilig!
![]() |
#18 |
villende
|
![]() Sv: Hva gjør dere i helgene?Førstepri i helgene er å gjøre morsomme ting sammen med barna, enten alene eller sammen med venner med barn i passende alder. Vi er mye ute på tur, drar på besøk og får besøk. På kvelden tar vi det ofte med ro, koser oss med god mat og skravler. Innimellom har vi besøk, men vi er sjelden i seng etter midnatt. Jeg syns det er viktig å lade opp i helgene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Teacher.
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør dere i helgene?
Deilig, ikke sant!! Vi elsker det.
![]() |
#20 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva gjør dere i helgene?Dere som ser tv sammen med barna om kveldene: Liker barn og voksne de samme programmene? Her legges unger til samme tid i helgene (all den tid de kan finne på å stå opp halv seks) og kveldene er hellige for oss voksne. Vi trenger ikke se på tv i det hele tatt, men jeg tviler på at vi hadde kost oss utpå kvelden hvis vi alle fire skulle sett Nytt på nytt sammen, evt barnefilm på dvd.. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|