Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vintersko

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-09, 18:23   #41
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vintersko

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hvorfor ikke? Jeg liker ikke cherrox selv, men kan de forby det da? Har de begrensninger på alle slags klær også?

De har ikke lov å forby, ikke annet enn tøy som er farlig al'a hetter som er sydd fast og lange snorer.
Hørtes snodig ut det der.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 18:29   #42
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På skolen kunne jeg aldri sagt at noe var forbudt å kle seg i, så jeg regner med det samme gjelder barnehagen. Oppfordringer er noe annet. Det trengs det flere av.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 19:07   #43
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Tiller iallefall. Mulig på Lade og.
Men var visst kun opp til str 28.

Vet du hvilken butikk. Mener vi kjøpte Superfit på Eurosko, kan det være der? Vi var fornøyde med de skoene den korte perioden Knerten kunne bruke dem.
For øvrig har Viking vært ganske klumpete på bena til mine små, så vi har stort sett hatt Ecco.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 19:13   #44
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Muck Boot på Obs til vannlek.
Viking Goretex til vinter, slaps evt vann.

Gammel 02-10-09, 19:35   #45
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

I Trondheim er det 300 kr for Superfit nå, før 699.

Hvor på Tiller da? Barnas hus eller? *nysgjerrig til det desperate*

Gammel 02-10-09, 19:39   #46
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sympatex materialet kom visst best ut i test, og det er det visstnok to som har. Ponny og en annen som jeg ikke husker navnet på. Vi kjøpte ponny til dem i år, og er spent på hvordan de oppfører seg.

Gammel 02-10-09, 20:04   #47
Callisto
Bør lage seg en tittel selv

Callisto sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Her er årets test fra Foreldre & Barn:

http://www.klikk.no/foreldre/smabarn/article504623.ece

Vi har tenkt å prøve Ecco ice Breaker i år som er Best i Test sammen med Eurosko sine
Har hatt "vanlige" Ecco vintersko tidligere år og er veldig fornøyd med de. Det har stått mellom Viking sine og Ecco men syns Ecco sin er så mye lettere. Nå har Snuppa helt normal fot og vi har ikke hatt problemer med at de for smale.

Gammel 02-10-09, 21:22   #48
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Callisto, her.

Har hatt "vanlige" Ecco vintersko tidligere år og er veldig fornøyd med de. Det har stått mellom Viking sine og Ecco men syns Ecco sin er så mye lettere. Nå har Snuppa helt normal fot og vi har ikke hatt problemer med at de for smale.

Samme her. Viking er altfor brede og vide til mine unger.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 22:00   #49
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Samme her. Viking er altfor brede og vide til mine unger.

Og for oss er det motsatt.
Min eldste kunne bruke Ecco når han var liten.
Men nå kan ingen av dem ha det og iallfall ikke minsten.
Det blir for trangt på en måte.
Jeg synes også Viking er store og litt klumpete i forhold til
Ecco, men ungene er gode og varme og har plass rundt foten.
Det er jo det viktigste.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 22:03   #50
Rabarbra
Superaktiv

Rabarbra sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Rabarbra er litt kul
Standard

Jeg synes de dyreste modellene til både Ecco og Viking er så sykt stive til de minste barna...? Jeg kjøpte Sorellsko til meg selv i fjor og synes de er grusomme! De er greie til å stå helt i ro med da og helt sikkert varme... Er livredd for å velge en sånn alt for stiv sko til mine aktive barn.

Rabarbra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 19:02   #51
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Vet du hvilken butikk. Mener vi kjøpte Superfit på Eurosko, kan det være der? Vi var fornøyde med de skoene den korte perioden Knerten kunne bruke dem.
For øvrig har Viking vært ganske klumpete på bena til mine små, så vi har stort sett hatt Ecco.

Barnas Hus ja, tenkte jeg skrev det.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 20:46   #52
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Er dte den kjempelette modellen? Er de ikke glatte? Syntes sålen virket veldig "plastikkaktig". Ekspeditøren mente den med grovere gummisåle var en bedre sko så den tok vi.

Beklager, men har ikke sett denne før nå... De var ikke glatte i fjor i hvert fall, da var det mye snø hele vinteren og poden var 2 1/2 år. Han sleit de ut fra innsida, men de var like fine utenpå

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:52.