|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: VinterskoVille satset på et par Goretex vintersko av type Viking eller Superfit. Ecco sine er ganske smale, og ergo blir de lett kalde dersom barnet ikke har smale føtter. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Passiv
|
Sv: VinterskoKamik eller Sorel er også gode, varme vintersko. De tørker innmari fort også, om de skulle bli fuktige inni. |
|
|
|
#23 |
|
Drømmer
|
Sv: VinterskoVi hadde ecco til gutten vår som går i utebarnehage , var knallfornøyd, han var aldri kald eller våt. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: VinterskoTil de virkelig kalde dagene er det bare Kamik som har holdt varmt her hos oss. Vi har ganske mye lavere temp enn Trondheim så jeg tror nok at det er litt annet behov der enn her. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: VinterskoJeg har nettopp vært på Skoringen å kjøpt Viking GoreTex vintersko på
Sist redigert av Grøten : 23-09-09 kl 09:03. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: VinterskoVi har vært veldig fornøyde med Viking goretex. Nå ble det Ecco goretex siden sønnen vår har smal fot og legg. Viking ble for vide i leggen. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
I mål
|
Sv: VinterskoJeg har kjøpt Viking på tilbud, samme som Grøten har gjort. Vi har hatt Viking før også og vært godt fornøyd. Vi kjøper et par Kamik fra USA i tillegg, og bruker dem på de aller kaldeste dagene og som skift, og hvis det er veldig mye og høy snø. I tillegg kjøper jeg billige cherrox som brukes relativt lite, bare på de verste sørpedagene. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: VinterskoHer ble det Ecco light som i fjor
|
|
|
#29 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vintersko
Er dte den kjempelette modellen? Er de ikke glatte? Syntes sålen virket veldig "plastikkaktig". Ekspeditøren mente den med grovere gummisåle var en bedre sko så den tok vi. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Kamik fra USA? |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Har tro på forbedring
|
https://www.sierratradinpost.com
|
|
|
#32 |
|
Erfaren nok
|
Sv: VinterskoVi har brukt Viking goretex vintersko til Hannah, i kombinasjon med Viking thermo. Det har fungert helt fint, har aldri opplevd henne våt i vinterskoene, men det er viktig å rengjøre de og impregnere.
|
|
|
#33 |
|
Singing in the rain
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() |
Sv: VinterskoJeg har også kjøpt Viking Goretex til 399 på Skoringen i dag!
|
|
|
#34 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: VinterskoJeg endte opp med et par Viking Igloo Velcro goretex vintersko på XXL som kostet 499,- (599,- andre plasser). De som var hakket dyrere var liksom stivere pga 3 borrelåser i stedet for to og jeg valgte faktisk samme modell som i fjor jeg, som jeg var superfornøyd med hele vinteren. Får håpe de blir varme/tørre nok til friluftsbarnehage. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
maler
|
Ah ok. Jeg tror ikke minsten trenger sko riktig ennå når jeg tenker meg om. Selv om jeg kunne vært truende til å kjøpe.
|
|
|
#40 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor ikke? Jeg liker ikke cherrox selv, men kan de forby det da? Har de begrensninger på alle slags klær også? |
|
|
|
![]() |
|
|