Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Hjemmelagede kyllingnuggets med limemajones og rotmos

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-09, 23:45   #21
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmelagede kyllingnuggets med limemajones og rotmos

Du er farlig, du, glitter.

*noterer og bokmerker*

Jeg har servert parmesankyllingen din til gjester som har okket og oiet seg av vellyst.

Gammel 05-10-09, 04:51   #22
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Nå har jeg hermet og bestilt W-S boken også.

Jeg håper du liker den, fortell meg hva du syns når du får den!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 09:11   #23
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Å, dette hørtes godt ut. Poden elsker kylling. Variasjon er fint.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 15:25   #24
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den parmesankyllingen er suveren. Jeg har hatt middagsgjster som ble litt sure på egne vegne siden parmesankyllingen slo alle deres varianter ned i støvlene.

Gammel 05-10-09, 15:30   #25
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Dette er til middag her i dag!

Gammel 05-10-09, 17:37   #26
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Middag her også i dag.

Jeg likte det kjempegodt, ungene var litt lunkne, men spiste greit nok. Mannen er ikke kommet hjem enda.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 17:56   #27
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Dette må testes en dag, kanskje jeg får størsten til å spise kjøtt da...

Gammel 05-10-09, 18:55   #28
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

NAM!

Gammel 09-10-09, 16:01   #29
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Dette skal lages nå, jeg er spent!

Gammel 09-10-09, 19:33   #30
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Håper du likte det, LilleLeo!

Gammel 10-10-09, 12:27   #31
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Det var veldig godt! Neste gang tar jeg nok heller litt mer ost og tar litt mindre brødrasp, for det var en god del igjen. Jeg laget med 4 fileter, kunne nok fint holdt meg til 3.
Jeg er mest imponert over at jeg klarte å lage majones, det har jeg ikke gjort før.

Gammel 11-10-09, 20:06   #32
Isprinsessen
Bør lage seg en tittel selv

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

NAM!
Har prøvd med kylling og laks, kjempe godt begge deler. Og liker at jeg vet hva de inneholder, men jeg måtte bruke vanlig norvegia ost siden de ikke hadde parmesan ost på butikken.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 20:08   #33
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Søndagsmiddag i dag. Superb! Vi lagde 3 fileter, men jeg tror kanskje oppskriften var beregnet på norsk kyllingfiletstørrelse og ikke svensk gullfågel. Har fylt fryseren med restenuggets til matpakker til uken.

Gammel 11-10-09, 20:25   #34
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Vi lagde 3 fileter, men jeg tror kanskje oppskriften var beregnet på norsk kyllingfiletstørrelse og ikke svensk gullfågel. Har fylt fryseren med restenuggets til matpakker til uken.

Ja, jeg har downsizet den fra den amerikanske oppskriften, der tror jeg man skal ha fire eggehviter på tre fileter eller noe slikt.

Gammel 12-10-09, 19:13   #35
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Dette funket kjempebra med torsk også! Serverte med potetmos, gulrotsalat med sitron og remulade!

Gammel 13-10-09, 15:45   #36
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

1,25 dl kopp rapsolje

Her ble jeg i stuss?
Har handlet og skal snart i gang på kjøkkenet.

Gammel 13-10-09, 16:01   #37
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Jeg brukte bare 1,25 dl, jeg så bortifra den koppen, for det forvirret meg litt.

Gammel 13-10-09, 16:55   #38
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1 kopp = 1 cup = ca 2,5 dl sånn ca.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 17:31   #39
Left
Passiv

Standard

Åh gjett om dette skal testes!
Dette kommer sikkert til å falle i smak hos gutta, for kyllingnuggets er en slager, men det er ikke ofte de får det, for de man får kjøpt er det mye uhumskheter i tror jeg.

Rotmosen hørtes også god ut. Jeg må nok helst ta blomkålen med stavmikser etter at den er kokt, for her kan enkelte nemlig ikke spise grønnsaker. Men kamuflert sammen med poteter så går det kanskje.
Og lillebror kommer til å elske den majonesen!

Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 18:15   #40
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Her ble jeg i stuss?
Har handlet og skal snart i gang på kjøkkenet.

Skjønner at det er forvirrende, desiliterne er riktige, det tilsvarer en halv kopp. Jeg oversatte mens jeg skrev, så det gikk det visst litt fort!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:19.