|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bor du på landet eller i byen?Vi bor 6-7 km fra byen, men det er overhode ikke landlig her, bare litt mindre butikker og trafikk. "Forstad", kan det kalles det? Ca. 10 000 innbyggere. I hovedsak eneboligområder, og tomannsboliger i borettslag. Bygd på skogsbunn, med granskog, blåbær og turområder utenfor døra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
intro
|
![]() Sv: Bor du på landet eller i byen?Jeg kommer snart til å bo i en liten by (men Norges 14. mest folkerike kommune og regnet som en del av Oslo tettsted
![]() |
![]() |
#63 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Bor du på landet eller i byen?Hey, jeg bor visst også på Oslo tettsted hvis wikipedia har blitt en pålitelig kilde.
![]() |
#64 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Bor du på landet eller i byen?Bor i Oslo, men 500 m fra skogen, så litt landlig er det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Bor du på landet eller i byen?Vi bor semisentralt i Trondheim. Vi bor i ett at de sentrumsnære villastrøkene (men ikke i villa selv
![]() |
#66 |
er her
|
![]() Sv: Bor du på landet eller i byen?Bor i Bergen kommune, men ikke akkurat i sentrum (15-20 min med bil). Kunne gjerne bodd mer landlig, men har ikke noe ønske om å bo i sentrum.
![]() |
#67 |
Textrovert
|
![]() Sv: Bor du på landet eller i byen?I følge Wikipedia bor jeg på et tettsted, men jeg vet at de innfødte selv omtaler stedet som ei bygd. Og bygdementalitet er det i alle fall nok av.
![]() |
|
|