|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Curlingkone
|
![]() Bor du på landet eller i byen?Ja, hvordan bor dere? Altså områdemessig?
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bor du på landet eller i byen?Vi bor ganske landlig til, og jeg elsker det.
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: Bor du på landet eller i byen?Vi bor veldig sentralt i Oslo. Vi liker å bo sentralt, med mye folk rundt oss, vi liker å slippe å ha bil, liker å ha masse kollektivtransport å velge i, mange butikker og en rekke kafeer og takeawaysushi og -pizza, mange lekeplasser i kort gangavstand, i tillegg til parker og museer og svømmehall, lege og tannlege og frisør og ja, det aller meste. Kan gå til byen på tyve minutter, eller ta t-banen på drøyt fem. Ulempen med der vi bor er at vi ikke har noe uteareal (bortsett fra en bitte liten bakgård), at det er en del trafikkstøy, og at det er trafikk i alle retninger. Vi har ikke kunnet slippe Poden ut alene før det siste halve året, sånn omtrent.
![]() |
#4 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Bor du på landet eller i byen?Vi bor i typisk byggefelt utenfor en liten by.
![]() |
#5 |
flisespikker
|
![]() Sv: Bor du på landet eller i byen?Ja, og så er det jo en ulempe at leiligheten er litt liten, og det ville bli ganske dyrt å kjøpe noe større, med OK standard, i samme område.
![]() |
#6 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bor du på landet eller i byen?Tett byggefelt 10 min fra liten by. Landlig omgivelser / noe skog i nærheten.
![]() |
![]() |
#7 |
intro
|
![]() Sv: Bor du på landet eller i byen?Vi bor i en drabantby, i lavblokk. Det er egentlig ikke noe veldig bymessig område - jeg vil faktisk få mer byfølelse av å bo sentralt i Lillestrøm, som vi vurderer.
Sist redigert av Bluen : 19-10-09 kl 14:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Javel
|
![]() Sv: Bor du på landet eller i byen?Bor på landet, nesten i byen.
![]() |
#9 |
Unik
|
![]() Sv: Bor du på landet eller i byen?Bur på landet.
![]() |
#10 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Bor du på landet eller i byen?Bor i by, 60.000 innbyggere, det er akkurat passe.
The deadline for complaints was yesterday vinterbolle jan 2007 sommerbolle juni 2010 minibolle mai 2012 Sist redigert av kokosbolle : 19-10-09 kl 15:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Bor du på landet eller i byen?Vi bor på landet, hester og skog som nærmeste nabo
![]() |
#13 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Bor du på landet eller i byen?Vi bor forresten ikke på byggefelt men har naboer i nærheten. Byggefelt hadde jeg ikke fikset, liker privatlivet mitt litt for godt
![]() |
#14 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Bor du på landet eller i byen?Bor i by, 80 000 innbyggere. Opprinnelig fra tjukkeste Oslogryta, men stortrives i litt mindre by der vi allikevel er så mange at ikke alle kjenner alle.
![]() |
#15 |
Retromum
|
![]() Sv: Bor du på landet eller i byen?Vi bor på landet, i en liten bygd men bare 10 min med bil til nærmeste storby. Vi bor på gård (jeg er odelsjente) men vi driver ikke gården selv (samdrift). Jeg trives godt med å være husfrue. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Bor du på landet eller i byen?Vi bor på landet, eller kanskje mer korrekt på fjellet. Vi har ingen nære naboer og det er 2,5 km til den nærmeste. Det er heldigvis en ung familie med barn på noenlunde samme alder som våre. Vi har et par timers kjøring til nærmeste større sted (liten by). Kommunesenteret er 2 mil unna. Nærmeste butikk er også der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Bor du på landet eller i byen?Vi bor vel også i drabantby utenfor storby (etter norsk standard - sånn eller er det vel bare en liten fiskelandsby omtrent)
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Bor du på landet eller i byen?Vi bor i boligfelt i ei bygd. Vi bor 1 time fra storby og ca 20 min. fra "småby" hvor man har det meste av tilbud. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Bor du på landet eller i byen?Sentralt i Oslo. Kan vel egentlig bare signere alt Skilpadda skrev. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Bor du på landet eller i byen?Vi bor i boligfelt på landet, ved foten av et fjell. Kort avstand til butikker og 10-15 min kjøring til nærmeste by. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|