Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Gir du prikker med tanke på å bringe mottageren "opp" eller "ned"?
Jeg tenker alltid på om dette kan påvirke den andre brukerens poengsum 1 0,50%
Nja, tja. Noen ganger kanskje? 23 11,50%
Hæh? Aldri falt meg inn 161 80,50%
Næisj. Dustepoll 15 7,50%
Deltakere: 200. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-09, 21:53   #61
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Fniser litt av nam og Surre, merker jeg.

Ja, jeg er egentlig bare litt vanskelig nå. Men personlig så har jeg vanskeligheter med mennesker som jeg får inntrykk av har et behov for å åpent fryde seg over/poengtere noe når det viser seg at de (muligens) har rett.

Opprinnelig lagt inn av nam, her.

Hahaha...

Det er noen som tenker over det i blandt.
16 % av de som har svart hittil. Så det såh.

(Må jo bare smågjeipe litt nå, til alle de som nektet for det i den forrige tråden.)

Opprinnelig lagt inn av nam, her.

Jaja. Får vel "oute" tilbake da, siden poenget mitt ble flyttet til en annen tråd.

Prikk avsendt:
"Når du kommer med uttalelser som hinter til at en bruker skal ha paranoia,
så bør du quote hele innlegget du sikter til.
Ellers fordreier du bare, og det blir lavmål."

Jeg skrev at du burde quote hele innlegget du sikter til. Ellers så fordreier du inntrykket av meg fra innlegget, slik at det virker som hele poenget mitt kom fra en paranoid villfarelse. Jeg hadde et par eksempler, på forskjellige grunner til at brukere kunne velge å la være å komme med tilbakemeldinger, siden poeng hang fast samtidig. Det var ikke annet enn en logisk tankerekke. Om du klarer å se det da? (Kansje det blir litt lettere for deg i lys av den andre tråden.)

Gammel 23-10-09, 21:54   #62
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?

Tenkt om Skilpadda skulle fryde seg over/poengtere noe hver gang hun hadde rett?!

Gammel 23-10-09, 21:57   #63
Slettet bruker
Passiv

Standard

SP gjør det. Da bruker hun .

Jeg fryder meg hemningsløst og snakker tidvis skjermen i senk. Noen ganger i foraktfylt latter, andre ganger i hissig glefsing. Og noen ganger i snørr og tårer. :viser til ustabiltråden:

Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 21:59   #64
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Har aldri tenkt på at det følger poeng med prikkene. Jeg gir en prikk dersom jeg synes det er på sin plass

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 22:02   #65
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Surre, sånt irriterer meg også.

Gammel 23-10-09, 22:02   #66
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

SP gjør det. Da bruker hun .

Jeg fryder meg hemningsløst og snakker tidvis skjermen i senk. Noen ganger i foraktfylt latter, andre ganger i hissig glefsing. Og noen ganger i snørr og tårer. :viser til ustabiltråden:

Kvakk til meg.

Jeg tok feil.

Gammel 23-10-09, 22:04   #67
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Surre, sånt irriterer meg også.

Det var vel ikke fryd over den dulten, håper jeg?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 22:04   #68
Slettet bruker
Passiv

Standard

Surre - hun gjør det nok ikke hver gang. Hun har så ofte rett at da får hun jo ikke gjort annet. :smisker:

Men jeg tror nok det skjer ja.

Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 22:04   #69
Slettet bruker
Passiv

Standard

Haha - dette er i ferd med å utvikle seg til en nydelig noiatråd.

Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 22:06   #70
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Nei, det har jeg aldri tenkt på.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 22:08   #71
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg glemmer litt av å prikke i det hele tatt; jeg var jo her og leste en god stund før jeg meldte meg inn, og da hadde jeg ikke den muligheten. Når jeg prikker er det fordi jeg synes et innlegg er godt, fordi det får meg til å le eller tenke, fordi noen sier det jeg vil fram til bedre enn meg og så videre. (Jeg har ikke rødprikket noen ennå, men er ikke fremmed for tanken dersom jeg skulle reagere veldig negativt på et innlegg.) Jeg tenker ikke over at det hører poeng med - det er ikke det som er viktig.

Samtidig liker jeg ideen at man må gjøre seg litt fortjent til å få tilgang til noen deler av forumet. Jeg liker lukkede underforum som ikke er søkbare for ikke-medlemmer og jeg synes det er rett og rimelig at man må anstrenge seg bittelitt for å kunne bruke slike. Med andre ord liker jeg systemet og synes det skal følge poeng med prikkene, men det er ikke noe jeg tenker over når jeg prikker.

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 22:11   #72
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Standard

Gammel 23-10-09, 22:18   #73
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Det var vel ikke fryd over den dulten, håper jeg?

Gammel 23-10-09, 22:19   #74
Skvetten
Passiv

Standard

Driver du nå å fukcer opp stemningen her.

Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 22:25   #75
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånn taktiker er jeg ikke.

Gammel 23-10-09, 22:30   #76
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Dette er det jeg har likt aller best med FP. At det ikke er prikketråder her. Hverken som tigger om prikker eller som omhandler prikker, som om det liksom er så jævlig interessant å diskutere.

Så jeg håper dette ikke er en ny trend. La oss heller diskutere krig og fred på jorden og sånt..

Gammel 23-10-09, 22:34   #77
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nesten aldri. Dvs: Jeg har hjelpeprikket folk som nesten er inne i M2. Jeg har nemlig ikke noe imot at vi blir flere der inne. Aldri prikket noen for å "sette dem tilbake." Generelt rødprikker jeg altfor sjeldent. Ikke engang de som fortjener det.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 22:35   #78
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Aldri. Jeg gir prikker fordi at jeg ønsker å gi en kommentar, og gir blanke i hva den prikken er verdt i poeng.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 22:36   #79
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Dette er det jeg har likt aller best med FP. At det ikke er prikketråder her. Hverken som tigger om prikker eller som omhandler prikker, som om det liksom er så jævlig interessant å diskutere.

Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 22:40   #80
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Og hvorfor er det slemt å bidra til at stalkere til skikkelige medlemmer her aldri kommer inn i de innerste sirkler?

Jeg svarte at det aldri har falt meg inn, men så kom jeg på at jo, faktisk, jeg har gjort det i den sammenhengen som er nevnt over her.
Da visste jeg veldig godt hvem stalkeren var og hvem h*n stalket!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:52.