|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Gir du prikker med tanke på å bringe mottageren "opp" eller "ned"? | |||
Jeg tenker alltid på om dette kan påvirke den andre brukerens poengsum |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 0,50% |
Nja, tja. Noen ganger kanskje? |
23 | 11,50% |
Hæh? Aldri falt meg inn |
161 | 80,50% |
Næisj. Dustepoll |
15 | 7,50% |
Deltakere: 200. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?
Ja, jeg er egentlig bare litt vanskelig nå.
![]() |
#62 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Tenkt om Skilpadda skulle fryde seg over/poengtere noe hver gang hun hadde rett?!
![]() |
#63 |
Passiv
|
![]() Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?SP gjør det. Da bruker hun |
![]() |
![]() |
#64 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Har aldri tenkt på at det følger poeng med prikkene. Jeg gir en prikk dersom jeg synes det er på sin plass |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?
Kvakk til meg.
![]() |
#68 |
Passiv
|
![]() Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Surre - hun gjør det nok ikke hver gang. Hun har så ofte rett at da får hun jo ikke gjort annet. :smisker: |
![]() |
![]() |
#69 |
Passiv
|
![]() Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Haha - dette er i ferd med å utvikle seg til en nydelig noiatråd. |
![]() |
![]() |
#70 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Nei, det har jeg aldri tenkt på.
![]() |
#71 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Jeg glemmer litt av å prikke i det hele tatt; jeg var jo her og leste en god stund før jeg meldte meg inn, og da hadde jeg ikke den muligheten. Når jeg prikker er det fordi jeg synes et innlegg er godt, fordi det får meg til å le eller tenke, fordi noen sier det jeg vil fram til bedre enn meg og så videre. (Jeg har ikke rødprikket noen ennå, men er ikke fremmed for tanken dersom jeg skulle reagere veldig negativt på et innlegg.) Jeg tenker ikke over at det hører poeng med - det er ikke det som er viktig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Sånn taktiker er jeg ikke.
![]() |
#76 |
Off the map.
|
![]() Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Dette er det jeg har likt aller best med FP. At det ikke er prikketråder her. Hverken som tigger om prikker eller som omhandler prikker, som om det liksom er så jævlig interessant å diskutere.
![]() |
#77 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Nesten aldri. Dvs: Jeg har hjelpeprikket folk som nesten er inne i M2. Jeg har nemlig ikke noe imot at vi blir flere der inne. Aldri prikket noen for å "sette dem tilbake." Generelt rødprikker jeg altfor sjeldent. Ikke engang de som fortjener det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Aldri. Jeg gir prikker fordi at jeg ønsker å gi en kommentar, og gir blanke i hva den prikken er verdt i poeng.
![]() |
#79 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#80 |
Weeeee
|
![]() |
|
|