|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll? | |||
Full kontroll hele tiden, glemmer aldri
|
|
23 | 16,08% |
Jeg glemmer nok litt, men stort sett klarer jeg å henge med i svingene
|
|
82 | 57,34% |
Jeg glemmer mye, er veldig distrè
|
|
19 | 13,29% |
Jeg er generelt sett veldig vimsete
|
|
17 | 11,89% |
Dustepoll (Følte jeg måtte ha dette med, da de er typisk FP stil.)
|
|
2 | 1,40% |
| Deltakere: 143. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Grubler.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Jeg glemmer nok litt, men stort sett klarer jeg å henge med i svingene
|
|
|
#62 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Vel - det er nå ikke alle svinger man skal henge med i. Har jeg hørt.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Jeg har blitt merkbart mer glemsk etter at jeg fikk barn. Før hadde jeg stålkontroll på alt, nå må jeg skrive ned alt for å huske det.
|
|
|
#64 |
|
♪♫♪♫♪♫♪♫♫
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Jeg føler at jeg har rimelig god kontroll. Men er flittig bruker av kalender og alarm på mobilen + post-it lapper. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Jeg har som regel kontroll på det meste, så lenge det er skrevet opp, og jeg husker å sjekke boka mi, den er et must. Men det hender jeg glipper, og da glipper jeg veldig. Da står datteren min i barnehagen på vinterens kaldeste dag, uten vinterdress, eller på den mest regnfulle høstdagen uten regntøy. Derfor donerer jeg også endel tøy til barnehagen som lånetøy, all den tid vi i perioder er de som er mest flittige brukere av lånetøyet.
|
|
|
#67 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Jeg kunne deltatt på VM i vimsing.
|
|
|
#68 |
|
Mellom barken og veden
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Jeg har som regel full kontroll, både på jobb, og hjemme.
|
|
|
#69 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Pleier å ha sånn ca full kontroll...godt hjulpet av alarm/almanakk-funksjonen på mobilen...
|
|
|
#70 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Jeg har ganske bra kontroll. Og har alltid vært sånn typisk organisator. Men innrømmer at jeg har endret meg litt etter jeg fikk barn, og har blitt litt mer distre. Men har jevnt over kontroll enda vil jeg påstå.
|
|
|
#71 |
|
|
Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Jeg hadde stålkontroll. Nå er jeg en NetCom-reklame. :ooops!: |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Jeg er svimete. Men jeg styrer det godt, med systemer og rutiner og skjemaer. Men det glipper alltid her og der. Ting slipper mellom sprekkene, liksom. Støtt og stadig.
|
|
|
#74 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Jeg regner med at jeg glemmer alt, så jeg må skrive ned alt. Det funker ganske bra. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Det er ikke bra med for mye kontroll, så ja: jeg glemmer!
|
|
|
|
#77 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Jeg liker å ha kontroll og har kalender i veska og på pc. Sjelden jeg glemmer noe, men det hender jo og det er en utrolig ekkel følelse. Jeg er dog avhengig av kalender til enhver tid og har hatt tendens til dobbelbooking med påfølgende avlysning og det er heller ikke hyggelig.
|
|
|
#78 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Full kontroll |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Jeg har full kontroll på avtaler, men ting som skal med hit og dit glipper det litt med altså. |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Trøtt
|
Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Jeg hadde full kontroll. Så fikk jeg barn. Nå har jeg tidvis stålkontroll, men tidvis glipper jeg på ting som ikke burde glippe. Noen som ville dele sine kontrollsystemer?
|
![]() |
|
|