|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll? | |||
Full kontroll hele tiden, glemmer aldri ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
23 | 16,08% |
Jeg glemmer nok litt, men stort sett klarer jeg å henge med i svingene ![]() |
82 | 57,34% |
Jeg glemmer mye, er veldig distrè ![]() |
19 | 13,29% |
Jeg er generelt sett veldig vimsete ![]() |
17 | 11,89% |
Dustepoll ![]() |
2 | 1,40% |
Deltakere: 143. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
L.F.C. supporter
|
![]() Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Poll kommer, men jeg lurer på om du er et skikkelig ordensmenneske, som har kontroll på alt, og ikke glemmer noen møter, kontroller, eller andre avtaler?
![]() |
#2 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Jeg er en organisator. Jeg har stort sett full kontroll hele tiden. Det må man ha når man er gift med verdens største vimsemann. Han glemmer stort sett alt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Vi utfyller hverandre. Jeg husker avtaler, kontroller, har datoer og tidspunkter i hodet (og på kalenderen på mobilen). Han husker hva vi trenger å handle. Hvis jeg storhandler på mandag må jeg handle igjen både tirsdag, onsdag og torsdag. Hvis mannen storhandler på mandag trenger han ikke å handle igjen før neste storhandel på fredag. Men han hadde nok ikke kommet seg til tannlegen.
![]() |
#4 |
<*(((<
|
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Når det gjelder å huske på ting er jeg et ordensmenneske. Full kontroll hele tiden er muligens å dra det langt, men «glemmer nok litt, stort sett henger med» blir for svakt igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Jeg glemmer nok litt, men stort sett klarer jeg å henge med i svingene |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Glemmer litt, men henger med i svingene. Ja, så hender det at jeg ikke fyller diesel som avtalt, men den er ikke tommere enn at vi kan gjøre det neste dag, også blir bursdagsgavene sendt i posten i siste liten, men de kommer da frem... Kontroller og avtaler har jeg nedskrevet, så da dobbeltsjekker jeg
![]() |
#7 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Jeg klarte ikke å finne noe alternativ, for jeg har stort sett full kontroll, men tar det veldig tungt når jeg glemmer noe og føler at det er verdens undergang og at jeg egentlig er veldig distré. Saken er vel den at jeg fortrenger eller stenger ute ting jeg ikke orker å ta tak i. Det var vel et krystallklart svar?
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?
Sleit med å finne riktige alternativer.
![]() |
#9 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Jeg er temmelig gjennomført kontrollfrik, og har dessuten stort sett alle avtaler notert i kalenderen - gjerne i to kalendere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Fra naturens side er jeg svært distre og surrete, og uten hjelpemidler som huskelapper, kalender og mobilkalender m. varsling, hadde nok hverdagen blitt ganske kaotisk. Nå kommer jeg meg stort sett dit jeg skal når jeg skal, men kan absolutt bli bedre på organiseringen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Avtaler og sånn glemmer jeg aldri - ikke i jobbsammenheng og ikke privat, men jeg kan godt glemme å ta med ting.
![]() |
#12 |
Weeeee
|
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Før hadde jeg full kontroll, etter graviditet har hjernen forlatt åstedet har jeg følelsen av.
![]() |
#14 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Jeg har vanligvis kontroll, men nå for tiden ligger ammetåken så tjukk at jeg glemmer alt. Heldigvis har vi en familieplanlegger hengende på kjøkkenet. (Så lenge jeg husker å skrive opp avtaler...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
kamerat
|
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Jeg er på mange måter kontrollfrik, men i tillegg uhyre distré. Jeg er redd vimsingen viser prioriteringene mine ganske klart.
![]() |
#16 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Jeg har stort sett kontroll, men glipper har forekommet. Det blir vanskeligere etterhvert som barna blir eldre å beholde oversikten over alt de skal og dermed hjelpe dem å passe på at de kommer seg dit. F.eks. tenåring og reguleringstannlegetimer som blir satt opp flere uker/måneder fram i tid, der tenåringen selv er den som mottar beskjedene.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?
Jeg også. Jeg er veldig lite distré, men i perioder hvor det er veldig mye å huske og så er jeg ikke vant med å skrive opp, og da kan det glippe. Jeg tar det ikke tungt da, når det skjer, mer sånn "det kan skje den beste".
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Svarte full kontroll, men sannheten er vel slik at jeg er ganske vimsete og har måttet lære meg å ha full kontroll for at ikke alt vimses bort. Derfor har jeg full kontroll. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Passiv
|
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Kaija - you and me |
![]() |
![]() |
#20 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Før hadde jeg full kontroll huaket alt.
![]() |
|
|