|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#161 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Svineinfluensavaksinen anbefales til alle!Ukraina sliter ganske heftig nå, visstnok (VG i dag). 200.000 innbyggere ligger med svineriet, 7500 på sykehus og 60 er døde, og alle landets barnehager og skoler er stengt i 3 uker fremover. Det er blitt satt opp feltsykehus for å kompensere for manglende sykehusplasser. Det er helt krise der borte nå. Kan vi forvente slike tilstander her?
|
|
|
#162 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Svineinfluensavaksinen anbefales til alle!
En kvinne i tyveårene (Norges 15. offer) tok også kvelden av influensaen i dag, og 3 andre ligger på intensiven på Riksen nå. Man får vel veie risikoene opp mot hverandre. Det er jo langt flere som dør av syken enn etter vaksinen, jeg føler meg ganske trygg på at vaksinen ikke er farlig, hvertfall.
|
|
|
#164 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Svineinfluensavaksinen anbefales til alle!Etter som jeg har fått med meg er det snakk om et annet virus i Ukraina. Må vel opp med enda en vaksine snart da. Den ukrainske varianten ser forøvrig ut til å være noen hakk mer nasty, selv om sikkert både kosthold og generell helsetilstand ligger rimelig lavt etter år med skit under jernteppet, Tjernpbyl etc...
|
![]() |
|
|