|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Pauset
|
![]() Sv: Kronisk kreftsyk må over 70 mil for å få svineinfluensavaksine
Jeg prøvde ALT. Jeg ringte også fastlegen min og lurte på om de kunne hjelpe meg, men det eneste var at jeg kom dit og fikk vaksinen eller om noen hentet den og fikk den fraktet til meg innen kvelden samme dag så ikke vaksinen ble ødelagt. Etter mye om og men endte det med at min mor hentet vaksinen, tok buss og tog 36-37 mil for å gi vaksinen til meg. Sykepleier på rehab satte vaksinen samme kveld. Det ble en kostbar vaksine, men koselig med besøk da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Mother of Dragons
|
Jeg synes det er helt vilt. Virkelig. Kunne ikke fastlegen ringe til en av legene i kommunen da? Altså, jeg bare nekter å tro at det ikke er mulig å ordne sånt. Jeg ser jo at det er for sent nå da. Men jeg er oppgitt lell. Dette burde du ha sluppet.
![]() |
#44 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kronisk kreftsyk må over 70 mil for å få svineinfluensavaksineDet er helt utrolig.
![]() |
#45 |
Pauset
|
Rehabiliteringen tok flere ganger kontakt med kommunelegen i Røros. Han sa at rehabiliteringen kunne få noen vaksiner, men neppe nok til alle som trengte det. Det skulle vi få vite i løpet av tirsdag i forrige uke. Akkurat da visste ikke min lege når de fikk nye levering med vaksine. Fastlegen min skulle gi vaksine til sine risikopasienter forrige mandag og tirsdag. Fastlegen hadde fått 150 vaksiner. De antydet 2-3 uker før neste levering av vaksiner. Så lenge turte jeg ikke vente på. Heller ikke vente på at jeg skulle være av de utvalgte som fikk vaksine på rehabiliteringen. For å være sikker på at jeg skulle få vaksine så endte jeg med å måtte gjøre det slik som at min mor kom oppover med vaksinen. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
svineinfluensa, vaksine |
|
|