|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Jeg har fødselsdag dagen før min mor. Min mann har dagen etter sin mor. Begge barna våre er født på tantene sinde fødselsdager. 4 nære familiemedlemmer er født rett rundt jul, og neste alle de andre i januar-april. Vi går noen travle måneder i møte
![]() |
#42 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Mannen min fikk førerkortet sitt på dagen 11 år før vår første datter ble født
![]() |
#43 |
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?
Jeg er også femmenning med en kusine
![]() |
#44 |
Passiv
|
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Mamma er elleve år eldre enn sin lillebror. Han er igjen elleve år eldre enn meg. Jeg er elleve år eldre enn hans datter. :bidrar: |
![]() |
![]() |
#45 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Svoger og svigerinne har bursdag samme dag, begge x-svogerene har bursdag på samme dag som bestevenninnene mine og mannen har samme bursdag som broren min og bestefaren min.. Og så er det mange tror at svigerinna mi (nabojenta) er søstera mi, vi er vel litt like da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
prøver tilpasse seg livet
|
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Vår førstefødte sønn har bursdag på samme dag som meg, født på min 20 årsdag..
![]() |
![]() |
#47 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Snuppa og mannen har bursdag samme dag.
![]() |
![]() |
#48 |
tankefull
|
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Mine barn er alle født en fredag, og jeg hadde termin en onsdag med alle tre. Guttene er født 7 min på hel time. (23.53 og 10.53) Helt på slutten av fødselen til lillemor sier mannen plutselig: "no har du 18 minutt på deg kjering" |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Fola Blakken
|
Allerede to svigerbarn, Claire?
![]() |
![]() |
#50 |
Nye muligheter :o)
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Eldste er født 221202 kl 12.12.
![]() |
#51 |
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?En onkel og en tante som er født på samme dato med 10 års mellomrom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Min kusine har to barn. Det første ble født på mammas og pappas bryllupsdag, det andre ble født på mammas bursdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Min manns søster og min søster har bursdag på samme dag og er like gamle.
![]() |
#54 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Nå ble jeg litt paranoid, lurte på om du var søskenbarnet mitt. Men jeg har ikke søskenbarn med tre jenter, kom jeg på nå. :noia: |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Tja. Lillebror er født to uker før min bursdag, Engel ble født to uker etter min bursdag og to uker før min tante
![]() |
#56 |
Sær og kresen
Ikke riktig.
![]() |
#57 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Vi har iallfall en skikkelig opphopning av bursdager i januar! Jeg har først (2. januar), broren min har 4. januar, faren min og niåringen min har 5. januar, mannen min har 11. januar og barnet vi mistet for noen år tilbake har 13. januar. Så den måneden er det endel å huske på
![]() |
#58 |
Duracell
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Jeg og min sønn er begge født den 9., min mann i den 9. måneden og vår datter er født den 2., vi forlovet oss også den 2., dog i en annen måned. Ellers har min kusine, tante og min mors kjæreste bursdag samme dag, dagen etter er bryllupsdagen vår.
![]() |
#59 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Både gubben og lillebroren min har bursdag 1.juledag.
![]() |
#60 |
I endring
|
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Skal vi se i vår familie går fødselsåret 4 og 9 igjen, dvs at oldermor til ungene er 85,svigerfar 60, svigermor 55, storebroren min 35, jeg 25, niesen min 15 og guttungen 5
![]() |
|
|