|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Snodige familiære tilfeldigheter?Har dere noen rare tilfeldigheter i familien deres? Som like navn, bursdager på samme dag, etc.? Jeg kan jo begynne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Min far og hans nye kone har bursdag på samme dag, og de er nøyaktig like gamle.
![]() |
#3 |
prøver tilpasse seg livet
|
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Vår førstefødte sønn har bursdag på samme dag som meg, født på min 20 årsdag..
![]() |
![]() |
#4 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Vi har iallfall en skikkelig opphopning av bursdager i januar! Jeg har først (2. januar), broren min har 4. januar, faren min og niåringen min har 5. januar, mannen min har 11. januar og barnet vi mistet for noen år tilbake har 13. januar. Så den måneden er det endel å huske på
![]() |
#5 |
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Jeg synes sånne ting er morsomt, så jeg ser stadig etter mønster i fødselsdatoer o.l.
![]() |
#6 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Mann og ett barn er født på samme dato.
![]() |
#7 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Tja. Lillebror er født to uker før min bursdag, Engel ble født to uker etter min bursdag og to uker før min tante
![]() |
#8 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?
Det gjør jeg også. Når brukere på FP har bursdagen til barna sine i signaturen, elsker jeg å se etter mønster.
![]() |
#10 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Jeg er født på samme dag som den ene tremenningen min, og moren hennes og faren min er født på samme dag. Det er ett år mellom tremenningen og meg, og det samme mellom foreldrene våre. Dessuten hadde tremenningen og jeg termin med en ukes mellomrom. Vi prøvde å sikte oss inn på samme dag, men det gikk visst ikke.
![]() |
#12 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Mannen har navnedag på min bursdag og selv har jeg navnedag på halvårsdagen min. Ellers ingen rariteter.
![]() |
#13 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Mannens eldste bror er gift på nytt med ei som heter det samme som sin mor. Hans eldste sønn (som han da har med kone nr 1) er samboer med ei som heter det samme som hans mamma igjen.
~Tuneland~ Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08. Sist redigert av Tuneland : 14-11-09 kl 23:51. Årsak: Kom på litt mere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?* min mor og min stemor er født på samme dag, samme årstrinn....
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Mamma er elleve år eldre enn sin lillebror. Han er igjen elleve år eldre enn meg. Jeg er elleve år eldre enn hans datter. :bidrar: |
![]() |
![]() |
#16 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Ja det har vi. Vi har tre generasjoner med bursdag på omtrent samme dato. Mannen og hans mor på samme dato, Poden to dager før dem. Hadde igansettingen gått litt tregere (noe det ofte gjør) ville vi hatt tre generasjoner på samme dag. Da datoen for Pjokkens keisersnitt ble satt så jeg straks at det som hos Poden og hans far ble to dager mellom meg og Pjokken. Nå ble snittet framskyndet, men han har bursdag få dager før meg. Til gjengjeld fikk han bursdag på samme dag som sin onkel da.
![]() |
#17 |
Lille tyrann
Hvor: Oslo
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Eldstemann har bursdag 24.10. Yngstemann har bursdag 24.01.
![]() |
#18 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Jeg er født kl 1716, eldste er født kl 1718, yngste er født kl 1714 og alle er født en mandag. Vi begynner alle på bokstaven E uten at det var planlagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Min eldste datter har bursdag på samme dag som min eks-samboer. Hun fikk en søster hjemme hos faren sin som ble født på hennes tiårs dag. Min eks-samboer har bursdag på samme dag som moren sin og søstern sin.
![]() |
#20 |
50 & somewhat fab
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?På morsida: Stefaren min har fire barn. Den eldste heter det samme som meg (og mormora mi). Nr. 2 har navnet for seg selv, men nr. 3 heter det samme som den eldste onkelen min (mammas bror). Nr 4 heter det samme som det ene barnet til den samme onkelen.
![]() |
|
|