Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Den nye tråden om forskjellige greier

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-09, 23:00   #461
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye tråden om forskjellige greier

Nå er Dr. Who akkurat ferdig nedlastet!

Gammel 15-11-09, 23:16   #462
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har da sett eh ... seks episoder av True Blood i dag.

Men nå må jeg visst vente helt til juni for å se mere.
Eller finne en annen serie.

Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 23:30   #463
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg skulle laste ned "V" og fikk virusvarsel. Lurer på hva trykke-uten-å-lese-så-nøye-Surre rota seg borti.
Fikk litt noia, og vet ikke om jeg vil prøve mer. og

Gammel 15-11-09, 23:36   #464
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg er sliten og lykkelig.
Så utrolig hyggelig å låne tantebarna mine. De er store og veldig greie å ha med å gjøre. Kjenner det ekstra godt nå som de har dratt hjem til mamman sin at jeg savner de og at vi ser hverandre for sjelden. Det bare må jeg få gjort noe med.
Ja, så det er verdt å være utmattet etter å ha lånt gullene. Propellen har storkost seg han også. Ble litt trist og jeg nå.

Gammel 15-11-09, 23:47   #465
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Jeg er sliten og lykkelig.
Så utrolig hyggelig å låne tantebarna mine. De er store og veldig greie å ha med å gjøre. Kjenner det ekstra godt nå som de har dratt hjem til mamman sin at jeg savner de og at vi ser hverandre for sjelden. Det bare må jeg få gjort noe med.
Ja, så det er verdt å være utmattet etter å ha lånt gullene. Propellen har storkost seg han også. Ble litt trist og jeg nå.

Så deilig.

Gammel 15-11-09, 23:51   #466
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Fy faen!
Slike hundeeiere burde fått hunden nøkket ut av hendene og ikke fått lov til å ha hund igjen. Greit nok at ting kan skje men hunder skal ikke gå løse med mindre man har kontroll 100% av tiden, jeg kjenner få som har sånn stålkontroll på bikkja si.

Stakkars lille hunden og ikke minst mannen som mistet hundet på en slik tragisk måte.

Har fått vite at to gutter hadde gått tur med hunden uten bånd, uten å ha fått lov! Drittunger! Venninna var på besøk i dag, og kunne fortelle at besteforeldrene bare satt hjemme og gråt. Det er så ufattelig trist og unødvendig.

Gammel 16-11-09, 00:00   #467
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av cora, her.

Har fått vite at to gutter hadde gått tur med hunden uten bånd, uten å ha fått lov! Drittunger! Venninna var på besøk i dag, og kunne fortelle at besteforeldrene bare satt hjemme og gråt. Det er så ufattelig trist og unødvendig.

Fy søren, jeg har ikk ord.
Vi har problem her i nabolaget med en liten hund som stadig går løs.
Jeg er sjeleglad for at hun ikke er større, for hun er vanvittig aggressiv mot andre hunder, og jeg har mer enn en gang kommet opp i skumle situasjoner når jeg går tur md mine i bånd: Den løse hunden flyr rett i strupen på mine, og vikler seg inn i båndene og lager et salig spetakkel.
Det verste er at eieren sender småjenter ut på tur med denne hunden, uten bånd, og disse småjentene blir jo bare stående vettskremte og se på når hunden går løs på mine, uten å kunne gjøre noe som helst.
Vi har snakket med eieren flere ganger, men det må visst skje noe alvorlig før hun skjønner det.

Gammel 16-11-09, 23:12   #468
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av cora, her.

Jeg håper at han har anmeldt forholdet. Synes det er veldig trist at noen skal være nødt å oppleve slikt bare fordi det finnes uansvarlige eiere av hund (ja, det er eieren som kan klandres selv om barna ikke hadde lov å slippe hunden).

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Fy søren, jeg har ikk ord.
Vi har problem her i nabolaget med en liten hund som stadig går løs.
Jeg er sjeleglad for at hun ikke er større, for hun er vanvittig aggressiv mot andre hunder, og jeg har mer enn en gang kommet opp i skumle situasjoner når jeg går tur md mine i bånd: Den løse hunden flyr rett i strupen på mine, og vikler seg inn i båndene og lager et salig spetakkel.
Det verste er at eieren sender småjenter ut på tur med denne hunden, uten bånd, og disse småjentene blir jo bare stående vettskremte og se på når hunden går løs på mine, uten å kunne gjøre noe som helst.
Vi har snakket med eieren flere ganger, men det må visst skje noe alvorlig før hun skjønner det.

De fleste av landets kommuner har politivedtekter som regulerer hvor/når/om en hund kan føres uten bånd. Dersom hunden er såpass aggressiv er det faktisk en sak for politi/dyrevernsnemd/distriktsvetrinær. Dette kommer til å gå galt en gang og det er ikke riktig at et aggressivt dyr skal få lov til å herje slik bare fordi det er lite og skadene blir forholdsvis små. Jeg vet med meg selv at jeg hadde tatt dette videre.

Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 01:35   #469
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg sitter og slapper av i maletøy.
Har hatt en liten pause fra før av da, hor jeg satt i maletøyet mitt og strikket.
Får kanskje ta med at jeg faktisk har malt også da.

Gammel 18-11-09, 02:04   #470
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg har fått den nye tatoveringen på plass.

Gammel 18-11-09, 08:38   #471
Albertine
Passiv

Standard

Bilde?

Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 10:30   #472
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Bilde ja.

Gammel 18-11-09, 19:55   #473
carmencita
Nybegynner

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: palmekysten
carmencita har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

:bilder i hodet...:

Hos oss står det "vask ut av skåla etter deg, det jobber flere her"
:mannsdominert bedrift:

Hos oss heter det " årets farge på toalettet er hvitt, bruk børsten"

carmencita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 22:48   #474
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Bilde?

Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 23:00   #475
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Grattis!

Gammel 18-11-09, 23:04   #476
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Grattis! :misunnelig:
Man kan tattovere selv om man ammer, sant? :vil tattovere den 7.:

Gammel 18-11-09, 23:18   #477
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Nope, "min" tatovør gjør det ikke på ammende.

Gammel 19-11-09, 00:39   #478
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Standard

Da får jeg vente da. En til blir det uansett.

Gammel 19-11-09, 07:53   #479
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Bilde?

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Bilde ja.

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Bilde?

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Jeg ammer bittebittelitt enda, det gikk bra. Men jeg ammet ikke det første døgnet etter at jeg tok den.

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Nope, "min" tatovør gjør det ikke på ammende.

Ikke min heller egentlig, men vi tok en vurdering sammen med legen min og kom frem til at siden jeg bare ammer bitte litt så gikk det greit.

Gammel 19-11-09, 13:23   #480
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Så fin den var!

Svar

Emneord
marsvinselvmord, nøkkelringrelatert utstyr, sjokolade

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:01.