Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Den nye tråden om forskjellige greier

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-09, 19:09   #441
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye tråden om forskjellige greier

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Frekt nei? Jeg erfarer at det er effektivt. Det er trivelig få som tør nekte meg å komme.

Da kommer jeg plutselig.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 19:10   #442
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Jeg får ikke i meg mat og drikke etter den hersen SI.
Idag har jeg kunn drukket 1-2 dl, og har ligget lavt i inntak en uke nå. Aleris vil at jeg skal få i meg mer veske, bør ligge på minimum 1,5 liter pr dag. Men det er ikke DET jeg har lyst til på en fredag da.
Time til legevakt halv seks.

Uff, da.
Håper det ordner seg fort.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 19:14   #443
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Den havsalt-greia til Lindt er nydelig. Jeg liker egentlig ikke mørk sjokolade med den har en ettersmak som slår det meste.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 19:41   #444
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vasket og ryddet alle kjøkkenskapene,jamen godt å få orden der. Mannen kom hjem med roser og nå lager han middag.Poden ser på einsteins og slapper av etter at vi har vært ute og lekt i snøen først. Ren og skjær harmoni her i huset.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 22:08   #445
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg har ikke sjokolade. Derimot har jeg spist et bittelite stykke med ribbe til middag. Uten noe som helst ved siden av - bare ribbe. Nå gulper jeg fettsmak og er strålende fornøyd. Og når jeg blir så mett som dette av 130 gram så lurer jeg på hvorfor i alle dager jeg kjøper mange kilo ribbe til jul.

Fordi du skal be meg på en liten førjulssmakebit?

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Winall Youget?

Jeg er egentlig litt forvirra over WY, og det irriterer meg. Kan ikke noen oppdatere meg, please?

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 22:10   #446
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg slapp innleggelse!
Fredagskvelden er så mye bedre hjemme. Nå har jeg tvangsdrukket litt for å unngå innleggelse i helga, jeg var på god vei.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 23:11   #447
Hønemor!
Superaktiv

Hønemor! sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
Hønemor! har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg slapp innleggelse!
Fredagskvelden er så mye bedre hjemme. Nå har jeg tvangsdrukket litt for å unngå innleggelse i helga, jeg var på god vei.

Så bra! Sykehus er kjedelig.

Gammel 13-11-09, 23:11   #448
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Så bra Necesario! God bedring, håper du klarer å få i deg nok så du slipper å bli lagt inn!

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 00:49   #449
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg slapp innleggelse!

Få i deg nok nå.

Gammel 14-11-09, 00:54   #450
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg slapp innleggelse!

Gammel 14-11-09, 09:45   #451
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Så bra Nessie

Gammel 14-11-09, 09:46   #452
Slettet bruker
Passiv

Standard

Bra Nessie.
Nå tar du en spiseskje med vann hvert fjerde minutt eller noe og setter av dagen til det. Vi vil ikke ha lørdagen heller på sykehus.

Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 09:56   #453
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvorfor kan ikke alle hunder holdes i bånd? Vi var på besøk hos ei klassevenninne av eldstejenta i går, og plutselig kom bestefaren inn, helt innsauset i blod. Det viste seg at den lille hunden hans hadde blitt angrepet og bitt i hjel av en schafer. Den ble 13 år. Det er så unødvendig!

Gammel 14-11-09, 12:17   #454
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av cora, her.

Hvorfor kan ikke alle hunder holdes i bånd? Vi var på besøk hos ei klassevenninne av eldstejenta i går, og plutselig kom bestefaren inn, helt innsauset i blod. Det viste seg at den lille hunden hans hadde blitt angrepet og bitt i hjel av en schafer. Den ble 13 år. Det er så unødvendig!

Stakkars liten voffse, og stakkars bestefaren. Så utrolig unødvendig.

Gammel 14-11-09, 13:59   #455
Slettet bruker
Passiv

Standard

Fy flate!

Jeg har hatt barn som var livredd hunder. Jeg er kjent i lokalmiljøet som Hun Som Truer Med Å Sparke Inn Skallen på enhver hund jeg får tak i. Etter moralen - er den nær nok til at jeg kan sparke så er den for nær.

Det nytter ikke å oppfordre hundeeiere til å ta inn hunden fordi barnet er redd nemlig. For deres hund er så snill den. Men når den trues på livet så kan den visst tas inn likevel.

Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 21:06   #456
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg er lykkelig
Er heldig og låner tanteungene mine. Vi koser oss glugg ihjel.

Gammel 14-11-09, 22:42   #457
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Så utrolig grusomt og trist!

Jeg har hatt en del episoder selv opp gjennom årene, hvor jeg har vært redd for at slik kunne ha blitt utfallet. Heldigvis har jeg instiktivt reagert på en måte som har ført til at "stor angripende hund" har trukket seg unna. Men, det har vært skremmende nært noen ganger.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 12:21   #458
Skvetten
Passiv

Standard

Fy faen!
Slike hundeeiere burde fått hunden nøkket ut av hendene og ikke fått lov til å ha hund igjen. Greit nok at ting kan skje men hunder skal ikke gå løse med mindre man har kontroll 100% av tiden, jeg kjenner få som har sånn stålkontroll på bikkja si.

Stakkars lille hunden og ikke minst mannen som mistet hundet på en slik tragisk måte.

Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 12:27   #459
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så trist, og så fullstendig unødvendig.
(Også det Skvetten sa)

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 12:35   #460
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg strikker alliumkåpe. Så får jeg bare håpe at mønstertilpasningene jeg gjør ender med å se ut som en alliumkåpe. :konsentrert:

Svar med sitat
Svar

Emneord
marsvinselvmord, nøkkelringrelatert utstyr, sjokolade

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:09.