Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Den nye tråden om forskjellige greier

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-09, 14:24   #421
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den nye tråden om forskjellige greier

Bare kom.

Gammel 13-11-09, 14:27   #422
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Kom og hent meg da så jeg kan drikke vin

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 14:28   #423
Tuttan
Superaktiv

Tuttan sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
Tuttan er litt kulTuttan er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

På jobben min henger det nå oppslag på samtlige toaletter: "Vennligst sørg for at andre møter toalettet slik du selv ønsker."

Ønsker jeg virkelig å møte et toalett? Ønsker jeg at andre skal møte toalettet?

På båten til Mogan (gran canaria) var der eit skilt på toalettet der det stod : Do not throw anything in the toilet unless it has been eaten first

Just dance
Tuttan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 14:46   #424
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Er det frekkt å invitere seg selv til vin og sjokolade hos forumbekjente?

Frekt nei? Jeg erfarer at det er effektivt. Det er trivelig få som tør nekte meg å komme.

Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 14:48   #425
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Den er så god! Jeg ble introdusert for den av Tinetoff da vi hadde en liten pause i bryllupet til Mim. En bryllupsgjest kom ruslende på luftetur med sin kanskje halvannet år gamle datter, som så sjokoladen og kom strenende bort. Toffen ga henne en bit, som hun puttet i munnen, og moren sa vennlig "hva sier du nå, da?". Jenta så et øyeblikk forvirret ut, men rakte så straks den andre hånden frem med bydende mine. Tydelig kroppsspråk for "En til, takk!".

Jeg er fremdeles ikke overbevist, men jeg elsker jo Smash. Og det er jo sjokolade og salt, på en måte.

Gammel 13-11-09, 14:56   #426
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Ikke for å syte altfor mye, men nå er jeg lei feberen!

Gammel 13-11-09, 14:57   #427
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må antagelig inn og få veske intravenøst.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 16:04   #428
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Ikke for å syte altfor mye, men nå er jeg lei feberen!

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Dobbelt- .

Gammel 13-11-09, 16:16   #429
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Takk Surre.

Gammel 13-11-09, 16:27   #430
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Hva? Hva skjer med deg?

Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 17:03   #431
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Ja hva skjer Nessie?

Gammel 13-11-09, 17:34   #432
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Apropos sjokolade: HVOR får man tak i Lindts Lindor, bortsett fra i tax-free-butikker? :desperat: Helst de med fire sorter i en boks.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 17:36   #433
Slettet bruker
Passiv

Standard

Hm - de har ihvertfall en anstendig utvalg av Lindt på Ultra?

Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 17:40   #434
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har de? :løper:

De røde kulene er best, men det er en pakke med fire typer i. Der har de hvite, å hjelpe meg, så fantastisk gode! Men man får vel ikke poser med bare hvite i....

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 17:42   #435
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Ja hva skjer Nessie?

Jeg får ikke i meg mat og drikke etter den hersen SI.
Idag har jeg kunn drukket 1-2 dl, og har ligget lavt i inntak en uke nå. Aleris vil at jeg skal få i meg mer veske, bør ligge på minimum 1,5 liter pr dag. Men det er ikke DET jeg har lyst til på en fredag da.
Time til legevakt halv seks.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 17:44   #436
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Tenkte meg at det var derfor.
Lykke til

Gammel 13-11-09, 18:04   #437
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Jeg har ikke gitt bort noen tyttebær ennå!

Og du har vært medlem siden september 2008?

God bedring, Nessi.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 18:09   #438
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Og du har vært medlem siden september 2008?

Jeg har altfor lang lunte. Men kunne godt tenke meg å gitt et par, tre, fem - tusen tyttebær IRL, da.

Gammel 13-11-09, 18:19   #439
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Siden noen mimrer om gavmilde lærere: da jeg gikk på videregående hadde vi en vanvittig kul lærer i samfunnskunnskap. Vi bestakk ham med en skotsk single malt for å få fri en dobbelttime. Han ble veldig flau, men vi fikk fri.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 18:23   #440
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har levert oppgave om klasseledelse i dag.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
marsvinselvmord, nøkkelringrelatert utstyr, sjokolade

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:23.