Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Den nye tråden om forskjellige greier

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-09, 02:18   #401
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye tråden om forskjellige greier

Gå og legg meg! Jeg sitter her bare og trykker "uleste meldinger" uansett. Og det er ikke mye vits i når de fleste andre er i seng.

Gammel 13-11-09, 02:19   #402
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Gå og legg meg! Jeg sitter her bare og trykker "uleste meldinger" uansett. Og det er ikke mye vits i når de fleste andre er i seng.

Hæ hæ, samme som her.
*sitter jeg her ennå???*

Har YouTube-Bonanza for meg selv, med KISS og Europe og og og ...

Gammel 13-11-09, 02:23   #403
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Har YouTube-Bonanza for meg selv, med KISS og Europe og og og ...

Åååh! Digger også! Hvilke låter av Kiss hører du på?

Gammel 13-11-09, 10:49   #404
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sjokolade? Med salt?

Ellers så er det kaldt i dag. I hvertfall inne.

Gammel 13-11-09, 11:59   #405
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Åååh! Digger også! Hvilke låter av Kiss hører du på?

I går var det (You make me) Rock Hard, fordi den minner meg om oppvask, en lang og deilig sommer og en bestevenninne.

Gammel 13-11-09, 12:02   #406
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Sjokolade? Med salt?

Den er så god! Jeg ble introdusert for den av Tinetoff da vi hadde en liten pause i bryllupet til Mim. En bryllupsgjest kom ruslende på luftetur med sin kanskje halvannet år gamle datter, som så sjokoladen og kom strenende bort. Toffen ga henne en bit, som hun puttet i munnen, og moren sa vennlig "hva sier du nå, da?". Jenta så et øyeblikk forvirret ut, men rakte så straks den andre hånden frem med bydende mine. Tydelig kroppsspråk for "En til, takk!".

Gammel 13-11-09, 12:07   #407
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Northern Delights Havkyss er også god! Mørk sjokolade med havsalt. Jeg prøvde den ut på noen 16-åringer i fjor, og de likte den også. (Er det her man innrømmer at sjokolade av og til kan være en god ytre motivasjonsfaktor? Også for andres barn? )

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 12:09   #408
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

(Er det her man innrømmer at sjokolade av og til kan være en god ytre motivasjonsfaktor? Også for andres barn? )

Like gjerne her som andre steder, tenker jeg. Fysikklæreren min på videregående pleide forresten å motivere oss med seigmenn. Han delte ut seigmenn til den som fikk det svaret som kom nærmest fasiten, og sånt. Gikk gjerne på kiosken og handlet mens vi regnet, og en gang kom han sjokkert tilbake og kunne fortelle at de nå hadde fått seigdamer i handelen. (Han pleide også å motivere/oppmuntre/true med å fortelle oss at "julenissen ser dere!". Vi likte ham.)

Gammel 13-11-09, 12:44   #409
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

"Julenissen ser dere!" Den må jeg begynne å bruke!

Tysklæreren min brukte twist i premie på glosebingo, kom jeg på. Seigmenn var det lite av, bortsett fra de vi lagde selv i biologitimen en gang. De var ikke særlig gode.

Det er ikke mer enn tre timer siden jeg så en kollega med en stor pose sjokolade - det kan godt ha vært bestikkelser på gang. Jeg bruker av og til sjokolade som premie til beste quizgruppe i samfunnsfag, men nyhetsquizen vi har er egentlig premie nok i seg selv!

Gammel 13-11-09, 12:50   #410
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Klasseforstanderen min tok en gang en runde på en heldagsprøve og tok opp bestilling fra oss på ting som hun så gikk og kjøpte på kiosken. Men det sluttet hun med, for elevene i de andre klassene syntes visst det var urettferdig, og/eller de andre lærerne ville ikke bli mast på om å gjøre det samme, eller noe.

Gammel 13-11-09, 12:54   #411
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sjokolade med havsalt
Hvem har den?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 12:59   #412
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Sjokolade med havsalt
Hvem har den?

http://www.northerndelights.no/north...adeplater.html

Samt MANGE andre gode.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 13:00   #413
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Standard

Flere. Northern Delights, for eksempel. Den de snakket om først her tror jeg er fra Lindt, og den har de vel på litt større matbutikker. Ultra og sånt. Lurer på om jeg ikke har sett den på den lokale Mega-en også?

Gammel 13-11-09, 13:01   #414
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

62 spenn for en plate.
Den bør være usedvanlig god.

Får man ikke kjøpt den i butikken noen steder?

Gammel 13-11-09, 13:04   #415
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Standard

Joda, noen få utvalgte steder: Utsalgssteder. Den er usedvanlig god. Jeg har slekt i nærheten av fabrikken og hamstrer hver gang jeg er der.

Gammel 13-11-09, 13:06   #416
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Jeg er jo aldri nedi byen

Får lete etter Lindt sin tror jeg.

Gammel 13-11-09, 14:06   #417
Slettet bruker
Passiv

Standard

Da er Lindt sin i boks til både SP og meg.

Jeg har dessuten kjøpt vin.
Jeg har altså dratt rett fra trening til polet og stått på polet i ekstremt svette treningsklær og ledd høyt foran hyllene. Jeg regner med avisoppslag. Eller i det minste å bli en julebordanekdote.

Jeg endte med diverse.

En fairtradevin til å treffe FP-ere med.
En La Dolce Vita fordi det sto at det var god vin til enhver anledning og fordi jeg likte navnet. Og til slutt en morsom amerikansk en. Jeg så baksiden av flaske først og falt i staver over en etikett med "Be Passionate, LOVE, Dream big, Be spontaneous, Celebrate, Change the world or go home". Så snudde jeg den rundt og så forsiden av flasken hvor det nederst på etiketten står "Seriously good wine". Og det var jo akkurat det jeg skulle ha. Med skrukork og billig.

Får jeg ikke sex med det vinarsenalet der så ønsker jeg at noen er vennlige å rødprikker drømmers i morgen.

Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 14:09   #418
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Får jeg ikke sex med det vinarsenalet der så ønsker jeg at noen er vennlige å rødprikker drømmers i morgen.

Jeg har ikke gitt bort noen tyttebær ennå!

Gammel 13-11-09, 14:20   #419
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jag vant vin på vinlotteriet i dag!
En Chateau Laroque fra 2004.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 14:22   #420
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Er det frekkt å invitere seg selv til vin og sjokolade hos forumbekjente?

Svar

Emneord
marsvinselvmord, nøkkelringrelatert utstyr, sjokolade

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:14.