Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Den nye tråden om forskjellige greier

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-09, 23:28   #381
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye tråden om forskjellige greier

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Jeg er en sånn som ikke liker sjokolade og andre søtsaker!

Men vin og sex, kanskje?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 23:30   #382
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vin og sex det liker jeg.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 23:32   #383
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Der ser du. Noe for en hver smak så snart Agenten deltar i tråden.

Gammel 12-11-09, 23:34   #384
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Nå blir jeg veldig spent på hvilke nick moren og broren din opptrer under her inne

Vel, jeg er neppe mora hennes...

Gammel 12-11-09, 23:37   #385
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Vel, jeg er neppe mora hennes...

Men liker du sex og vin? Sjokolade?

Gammel 12-11-09, 23:39   #386
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

broren min

Winall Youget?

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 23:39   #387
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Winall Youget?

Gammel 12-11-09, 23:42   #388
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Men liker du sex og vin? Sjokolade?

Det er et retorisk spørsmål, antar jeg?

Gammel 12-11-09, 23:45   #389
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Winall Youget?

Gammel 13-11-09, 00:11   #390
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Liker både vin, sex og sjoklolade, men det siste gjør meg kvalm
i store mengder.

Ikke kjenner jeg noen her inne heller, og nå slo det meg kanskje at det
er fordi jeg ikke er kuul .

I dag kranglet jeg med butikkmannen som insisterte på at jeg trengte Texas drivers licence for å kjøpe vin. Holdt ikke med min norske. Spurte om pass dugde. Nei, det måtte være Texas førerkort. Han ble litt sånn da jeg spurte om turister ikke fikk kjøpe alkohol her . Mumlet
noe om at pass gikk i nødstilfelle, og han skulle være snill og la meg få kjøpe på den norske lappen i dag. Jadda. Det er 15 år siden jeg ble gammel nok til å kjøpe vin, at jeg må vise bevis er en smule ... spesielt.

At jeg må få ut ringen å ta det hekkans amerikanske førerkortet av helt andre grunner enn alkoholkjøp, se det er en annen sak .

A

Gammel 13-11-09, 00:13   #391
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Ikke kjenner jeg noen her inne heller, og nå slo det meg kanskje at det
er fordi jeg ikke er kuul .

Det er nok derfor.

Gammel 13-11-09, 00:14   #392
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må slutte å skrive innlegg på iphonen. Fingen, ikke ringen. Og igjn, tolk resten etter beste evne.

Gammel 13-11-09, 00:15   #393
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Det er nok derfor.

Pøh. Ukul er den nye kule

Gammel 13-11-09, 00:18   #394
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

At jeg må få ut ringen å ta det hekkans amerikanske førerkortet av helt andre grunner enn alkoholkjøp, se det er en annen sak .

A

Her er man nødt å ta det innen 30 dager (sånn ca da, vi tok det etter 40 eller noe). Uansett, man får altså ikke kjøpe vin i Texas om man ikke har førerkort? De som ikke har førerkort og dermed ikke kan kjøre i fylla får ikke heller kjøpe vin. Logisk.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 00:32   #395
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Her er man nødt å ta det innen 30 dager (sånn ca da, vi tok det etter 40 eller noe). Uansett, man får altså ikke kjøpe vin i Texas om man ikke har førerkort? De som ikke har førerkort og dermed ikke kan kjøre i fylla får ikke heller kjøpe vin. Logisk.

Innen seks mnd her . Skal gjøre det. Feks neste uke. Det er bare sånn brel med i kø fra klokka 07, teite spørsmål om hvor stor bot man får om man kjører for fort og sånn.

Men ja, mannen på butikken mente at man måtte
ha førerkort for å kjøpe alkohol korreksjon - Texas sitt førerkort. Pass
går til nød om man er turist.

Det er mye rart her. Feks var det ei her i nabolaget hvor politiet ringte på kl 0130 og forlangte å snakke med en voksen fordi to 17-åringer stod utenfor å røykte (grensen er 18). De hadde vært på besøk i dette huset. Og etter å ha kjeftet på dem tok han 17-åringene og kjørte
dem hjem for å snakke med deres foreldre. Og da en av dem hadde foreldre som var på sykehuset med en syk lillebror, kjørte han opp på sykehuset, med 17-åringen, for å fortelle at 'barnet' deres røykte.

Jadda.

Gammel 13-11-09, 00:39   #396
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Amerikanere kan være litt spesielle.

Jeg er forøvrig sambygding med tre stk her inne, kjenner ei til via en av de nevnte sambygdingene og har gått på skole på østlandet med ei.
Og så spiste jeg lunch på Glasmagasinet sammen med en liten gjeng i februa.
Å ja, og så har jeg møtt Hønni over et par bunadssko i full fart på gata.

Gammel 13-11-09, 01:26   #397
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg ble og ganske nysgjerrig på hvem mor og bror til SP er.

Jeg kjenner en del her inne, og kunne godt tenke meg å bli kjent med fler. Noen av mine beste venner i RL finnes her inne, det kjennes ganske godt. (Skjønt jeg møtte dem og på nett)

Gammel 13-11-09, 01:28   #398
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg har nettopp funnet ut at jeg er nabo med noen her inne.

Gammel 13-11-09, 01:43   #399
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Jeg har nettopp funnet ut at jeg er nabo med noen her inne.

La det være meg! :ber:

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 01:51   #400
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

La det være meg! :ber:

Kanskje du er det også?

Svar

Emneord
marsvinselvmord, nøkkelringrelatert utstyr, sjokolade

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:24.