|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Hertuginne
|
Sv: En god, bitteliten barnetermos og en god turryggsekk for en femåring?Storebror hadde Berganssekken 12 liter i barnehagen, og den fungerte veldig fint. Han er 126 cm nå og jeg mener den passer fortsatt, han er ikke enig, for han synes ikke den er noe kul.
|
|
|
#22 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En god, bitteliten barnetermos og en god turryggsekk for en femåring?Vi har Bergans 12 literen (jenta vår er 5 1/2 år) og den er vi utrolig godt fornøyd med. Hun var på tur med den i dag, og fikk plass til en matboks, termos (liten type), vedkubbe og sitteunderlag. Da var den ikke sprengfull heller....Brukes på 3.året nå, har tatt den et par ganger i vaskemaskinen (med Milo) og sekken ser like fin ut |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
Sv: En god, bitteliten barnetermos og en god turryggsekk for en femåring?Var kanskje denne jeg så ?? Samme merke iallefall, og om det var lik, er det ikke termos dessverre.... |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Sv: En god, bitteliten barnetermos og en god turryggsekk for en femåring?
Denne kjøpte vi for et par år siden, termosen altså, og du må bare passe på å ikke vaske den i oppvaskmaskin. Lakken flasser av ganske fort isåfall. *erfart* |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Sv: En god, bitteliten barnetermos og en god turryggsekk for en femåring?Jeg har en slik Thermos mini (0,35). Den har vi kjøpt på clas Olsson her i byen. Si fra om jeg skal kjøpe deg en slik og sende. Den er helt suveren å ha med på turdagene i barnehagen. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
![]() ![]() |
Eg signerar denne. Dissa sekkane har mine barn også. Kjempe gode. Og so har dei kvar sin liten ståltermos. Som eg trur me kjøpte på nille. Og den held godt på varmen, eller kulden om det er det ein vil
|
|
|
|
#27 |
|
Glamorøs
|
Sv: En god, bitteliten barnetermos og en god turryggsekk for en femåring?Jeg endte opp med en 15 liters sekk fra Norheim, siden de bare hadde røde og rosa Berganssekker igjen. Rød hadde gått fint, men Glitterbarnet hadde sterkt ønske om blå. Den var 100 kroner billigere, men egentlig med mere dill som kan gå i stykker. Flere glidelåser, strikker og hengedingser. Uansett, selve bærekonstruksjonen og paddingen i ryggen var så og si identisk, og mannen i butikken mente det ikke var stor forskjell.
|
|
|
#29 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En god, bitteliten barnetermos og en god turryggsekk for en femåring?Vi har en med plass til ca 3 dl som er kjøpt på G-sport. Ser at G-sport nå har den Alexy lenker til, så den har sikkert overtatt for den vi kjøpte i sin tid.
|
|
|
#30 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: En god, bitteliten barnetermos og en god turryggsekk for en femåring?Noen som vet hvordan denne sekken er? Er den i nærheten av så god som Berganssekken? |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Ja, enig, men fin er den |
|
|
|
![]() |
|
|