|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
En god, bitteliten barnetermos og en god turryggsekk for en femåring?Glitterbarnet skal begynne å ha med sin egen sekk med mat og drikke på tur, og jeg trenger litt tips.
|
|
|
#2 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: En god, bitteliten barnetermos og en god turryggsekk for en femåring?Knerten har Bergans sin barnehagesekk. Nordkapp JR 12ltr (3-6 år). Den er veldig god på ryggen. Den kommer også i en større utgave som sikkert vil passe glitterbarnet. Nordkapp JR 18ltr (5-8 år).
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: En god, bitteliten barnetermos og en god turryggsekk for en femåring?Jeg har prøvd å finne Thermos termos i 37,5 cl størrelse. Det skal visst finnes. Men jeg vet ikke om den er til salgs i Norge. Kanskje jeg må forsøke ebay. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: En god, bitteliten barnetermos og en god turryggsekk for en femåring?Her finner du de: http://shopping.kelkoo.no/ss-bergans-nordkapp-jr.html
|
|
|
#6 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: En god, bitteliten barnetermos og en god turryggsekk for en femåring?
G-sport og Intersport skal vel ha det så vidt jeg vet.
|
|
|
#7 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: En god, bitteliten barnetermos og en god turryggsekk for en femåring?Tror ikke de har på XXL. Der har de derimot denne på 25L (fra 7 år, så blir kanskje litt stor?). http://www.xxl.no/ryggsekk-bag/sekke...lg-25l-1054973
|
|
|
#8 |
|
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi har flere slike, kjøpt på Jernia. Den første tror jeg ble kjøpt på Clas Ohlson, men det er noen år siden så det er ikke sikker de har disse nå. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Glamorøs
|
Ja, hvis den 12-literen sitter godt på ryggen hans tror jeg at jeg går for den, evt. 18-literen, det er litt dumt med en sekk med plass til veldig mye mer enn det man skal ha med, er det ikke?
Da skal jeg sjekke Jernia.
|
|
|
#10 |
|
Har bakt søte kaker
|
Logisk tankegang. 12-litern er ganske liten, så jeg tror nok at 18-litern (om den ikke er for stor) vil være ganske bra.
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
12-literen er mer enn stor nok for min 04-gutt på tur med barnehagen. Tilsvarende sekk til lillebror på 2 ser jeg derimot at er litt stor!
|
|
|
#12 |
|
Har bakt søte kaker
|
Greit å vite. Mulig jeg har en stor straks 3-åring.
|
|
|
#13 |
|
Glamorøs
|
Sv: En god, bitteliten barnetermos og en god turryggsekk for en femåring?Så lenge skulderstroppene kan stilles godt nok er det kanskje bedre å gå for noe som heller mot lite, i stedet for litt for stort? Han er lang for alderen da, 120 lang og bruker str. 122. Men han er ikke spesielt bred.
|
|
|
#14 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: En god, bitteliten barnetermos og en god turryggsekk for en femåring?Vi har 12 liter til snart-4-åringen, mer enn stor nok foreløpig i allefall. Gode sekker!!
|
|
|
#15 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Sv: En god, bitteliten barnetermos og en god turryggsekk for en femåring?Vi hadde god erfaring med Berganssekken til datteren vår da hun gikk i barnehage. Nå er hun 6,5 år og den er blitt for liten(12 l). Jeg ville satset på den største barnesekken(18 l) til en 5-åring. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: En god, bitteliten barnetermos og en god turryggsekk for en femåring?Snuppa har også en slik 12 liters-sekk. Den passer helt fint, og jeg synes den rommer overraskende mye. Hun pleier å ha med matboks, termos og noen ekstra hårbøyler (!) på tur med barnehagen. Man kan visstnok aldri få for mange hårbøyler.
|
|
|
|
#19 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Ja, den finnes også i blå/sort og rød/sort. Mulig det er flere farger også. Og det kan tenkes de var hakket dyrere enn de med mønster, men jeg husker ikke pris. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En god, bitteliten barnetermos og en god turryggsekk for en femåring?Bergans Nordkapp. 18l, denne har vi. S. er like stor som din gutt. Finst i blå og sort, og rød og sort. Kjempegod sekk! Sist redigert av ItsOnlyMe : 19-11-09 kl 13:59. |
|
|
|
![]() |
|
|