|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Følelser for døden og eutanasi | |||
| Er redd for å dø, mot eutanasi |
|
3 | 3,03% |
| Er ikke redd for å dø, mot eutanasi |
|
23 | 23,23% |
| Er redd for å dø, for eutanasi |
|
15 | 15,15% |
| Er ikke redd for å dø, for eutanasi |
|
28 | 28,28% |
| Er redd for å dø, usikker i forhold til eutanasi |
|
11 | 11,11% |
| Er ikke redd for å dø, usikker i forhold til eutanasi |
|
13 | 13,13% |
| Denne pollen var drepen ... |
|
6 | 6,06% |
| Deltakere: 99. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Redd for døden og holdning til eutanasiIkke redd for døden - for eutanasi
|
|
|
#42 |
|
can-jur
|
Sv: Redd for døden og holdning til eutanasiJeg er ikke redd for selve døden, derimot er jeg svært redd for å være døende.
|
|
|
|
#43 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Redd for døden og holdning til eutanasiEr ikke redd for å dø (men litt redd for å ikke skulle leve lengre), er usikker på om jeg er for eller imot aktiv dødshjelp.
|
|
|
#44 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Redd for døden og holdning til eutanasi
Her er jeg også føler jeg.
|
|
|
#45 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Redd for døden og holdning til eutanasiJeg er ikke redd for å døden, men jeg blir livredd ved tanken på å forlate de jeg er glad i. Dere ser forskjellen?
|
|
|
|
#46 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Redd for døden og holdning til eutanasiIkke redd for å dø, men mot eutunasi. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Redd for døden og holdning til eutanasiJeg er ikke redd for å dø, og både for og imot eutanasi. Jeg er redd for å dra i fra barna mine, redd for at det ikke vil være noen som vil ta vare på dem og støtte dem når de trenger det. Jeg er redd for å bli dødssyk, for det er jeg ikke så sikker på om jeg takler, jeg er også redd for å bli til bry. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Redd for døden og holdning til eutanasiJeg svarte at jeg ikke er redd for døden, og for eutanasi. Men ser absolutt dilemmaet ved eutanasi, på lik linje som ved abort. Enkelte kan nok oppleve et press/forventning om å avslutte liv, og da blir det helt feil. Så jeg synes reglene rundt evt måtte være kjempestrenge. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Redd for døden og holdning til eutanasiJeg er ikke redd for selve døden, men livredd for å dø fra barna mine før de er voksne. Vi er så utrolig få igjen i vår familie så mannen hadde blitt svært så alene. Kun mamma som lever og mine to svigerinner (på alder med mamma) som bor et annet sted i landet kan ikke regnes med. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Redd for døden og holdning til eutanasiJeg er ikke redd for døden, og er for eutanasi. Jeg er heller ikke redd for å dø fra ungene mine, for de har en flott pappa som er der for dem. Dersom jeg var i en situasjon der både jeg og mannen skulle dø og ikke ungene, så hadde jeg nok blitt redd for å dø fra dem, men hvor sansynlig er nå egentlig det? Jeg er nok mye mer redd for at ungene skal dø fra meg enn at jeg eller mannen skal dø.
|
|
|
#52 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Redd for døden og holdning til eutanasi
Her er jeg litt også. |
|
|