Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røyke

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-09, 23:30   #121
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røyke

Heia, heia! Dette går jo aldeles strålende!

Gammel 30-11-09, 23:58   #122
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 01-12-09, 00:10   #123
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Så flink du er!

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 01:28   #124
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flinke flinke Kirsebær!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 05:00   #125
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 01-12-09, 07:43   #126
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis noen vil komme å lukte på meg, så er det helt okay.

Gammel 01-12-09, 07:51   #127
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan tenke meg du lukter godt, nå!

Gammel 01-12-09, 08:02   #128
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Kan tenke meg du lukter godt, nå!

Som en blomstereng.

Gammel 01-12-09, 08:36   #129
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Åpner du deg som en blomst da?

Gammel 01-12-09, 09:09   #130
Slettet bruker
Passiv

Standard

Mauser -

Jeg har sittet og forsøkt å tenke mer på hva det var som gjorde at det fungerte så innmari problemfritt den siste gangen jeg sluttet.

Jeg tror det kanskje omsider sank inn det der med at det faktisk er mye mer farlig enn å kjøre bil uten bilsikring. Det hadde dødd et par stykker på jobben min av kreft de siste par årene og jeg så hvor syke spesielt den ene som jobbet så lenge det gikk ble. Og innså at det virkelig var gift jeg hadde i meg - til veldig mange penger. Det var ikke en eller annen diffus greie ala Ting Som Aldri Skjær I Umiddelbar Nærhet.

Også var det dyrt. Og jeg skulle ha barn. Men det siste hadde jeg sluttet å røyke for før og holdt meg unna til etter amming for så å begynne igjen, så jeg tror ikke det var det. Det var nok at det ble reelt for meg at jeg meget vel kunne bli kjipt syk, og garantert blakkere enn nødvendig.

Også hadde jeg bare ikke lyst på mer. Som når man blir lei salami og heller vil være sulten enn å spise salami fordi man er så lei. Det var ferdig. Jeg tror det sank inn at det er dumt å røyke rett og slett jeg.

Det går jp aldeles supert med deg dette her.

Og med en nøktern bil som er ny nok til at du ikke har den på verksted hele tiden så skulle budsjettet ditt holde til en bil. Kjøp en liten en som er nyest mulig og har gått minst mulig - da får du de lavest tenkelige driftskostnadene.

Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 09:23   #131
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Åpner du deg som en blomst da?

Du skal ikke se bort fra at det kommer til å skje oftere i hvertfall, siden jeg lukter så fortryllende godt.

SF: Og ja, om jeg skal drifte en bil så må den være ny. Jeg, nærmeste familie eller omgangskrets har virkelig ikke peiling på biler og må settte alt inn på verksted.

Gammel 01-12-09, 10:15   #132
Slettet bruker
Passiv

Standard

Riktig innstilling. Du vil treffe utrolig mange der ute som har en bil de er såååå fornøyd med og at det er så dyrt med nye og alt det der - bare ignorer dem.

Kjøp heller en ny fransk en enn en gammel tysk.
:det der var smertefullt å skrive:

Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 10:19   #133
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Jeg syns den løven til peugeot er så fin, så det er mulig det blir en liten ny fransk bil av den grunn.

(Men det er jo ikke sikkert at jeg kjøper bil i det hele tatt altså. Men det er uansett en god motivasjon og tenke på at jeg har råd.)

Gammel 01-12-09, 10:21   #134
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg syns den løven til peugeot er så fin, så det er mulig det blir en liten ny fransk bil av den grunn.

:svelger tungt:

Mauser - jeg må overlate henne til deg tror jeg.

Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 10:53   #135
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg var på anatomisk institutt i studietida, og så innsiden av lungene til en avdød røyker i 50 års alderen. Det holdt for meg.

Gammel 01-12-09, 10:57   #136
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

gooooo bæret!
Du lukter så godt! Jeg kjenner det helt over hit!

Gammel 01-12-09, 11:33   #137
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Heier fortsatt på en velduftende Kirsebær. Du er flink. Skikkelig flink. Stå på.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 11:39   #138
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Kjøp heller en ny fransk en enn en gammel tysk.

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

:svelger tungt:

Mauser - jeg må overlate henne til deg tror jeg.

Det er jo du som sier heller ny løve en gammel annen bil, så det er selvsagt din feil.

Gammel 01-12-09, 11:40   #139
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Men du må gjerne overlate meg til Mauser likevel, altså.

Gammel 01-12-09, 11:41   #140
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg vet det. Jeg bare greide ikke å holde oppe entusiasmen lenger på franske biler.

Men jeg mener det jo - heller en ny bil enn en gammel uansett merke. Helst en som er innenfor reklamasjonsperioden.

Men aller helst burde du jo ha en stor Audi med masse motor. Det burde alle ha.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:22.