|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Permakulturell
|
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeHeia, heia!
|
|
|
#129 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeÅpner du deg som en blomst da?
|
|
|
#130 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeMauser - |
|
|
|
#131 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røyke
Du skal ikke se bort fra at det kommer til å skje oftere i hvertfall, siden jeg lukter så fortryllende godt.
|
|
|
#132 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeRiktig innstilling. Du vil treffe utrolig mange der ute som har en bil de er såååå fornøyd med og at det er så dyrt med nye og alt det der - bare ignorer dem. |
|
|
|
#133 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeJeg syns den løven til peugeot er så fin, så det er mulig det blir en liten ny fransk bil av den grunn.
|
|
|
#134 |
|
Passiv
|
:svelger tungt: |
|
|
|
#135 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeJeg var på anatomisk institutt i studietida, og så innsiden av lungene til en avdød røyker i 50 års alderen. Det holdt for meg.
|
|
|
#137 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeHeier fortsatt på en velduftende Kirsebær.
|
|
|
|
#138 |
|
Guardian of the galaxy
|
Det er jo du som sier heller ny løve en gammel annen bil, så det er selvsagt din feil.
|
|
|
#140 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeJeg vet det. Jeg bare greide ikke å holde oppe entusiasmen lenger på franske biler. |
|
![]() |
|
|