|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeMekonomengutta lever hovedsaklig på salg av A6-deler. Er det noe her i verden som er av tvilsom kvalitet, så er det de store Audiene.
|
|
|
#142 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røyke
Aller helst skulle jeg kjørt en stor motorsykkel og en leken 4-hjuling, men jeg ser ikke at det skjer med det første heller.
|
|
|
#143 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeHelst burde du jo hatt en Datsun Cherry. |
|
|
|
#145 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeOg helst skulle jeg vært 30 på 70-tallet også. Men det tror jeg ikke røykestoppen får hjulpet meg med.
|
|
|
#146 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeOg nå er det sånn at jeg har bestilt meg en liten ferie, så jeg bruker røykepengene på forskudd, egentlig. Så nå må jeg i hvertfall holde opp til ut februar.
|
|
|
#147 |
|
*_*
|
Joho, det får den det så! Etter at jeg slutta å røyke har jeg vært både 22, 26 og 32 år på henholdsvis 30-, 50- og 70-tallet. Jeg likte 30-tallet best, for davar det kulest kjoler og hår.
|
|
|
|
#148 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#150 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#152 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeNår jeg leser det du skriver, Kirsebær minner det meg på noe fra min utstakte erfaring med røykeslutt. Å vokalisere at jeg hadde lyst på røyk og annerkjenne det hjalp meg. Suget på en merkelig måte avtok når jeg snakket om det. |
|
|
|
|
|
#154 |
|
Guardian of the galaxy
|
Ja, det er mulig det ligger noe i det. Jeg har faktisk ikke hatt lyst på røyk disse 9 dagene, så jeg har ikke fått testet det ut. Men jo, det er enklere å la det være når jeg har sagt at jeg har lyst på men ikke skal likevel.
|
|
|
#155 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeHvordan går det med deg?? |
|
|
|
|
|
#156 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeJeg hadde en kontrolert/planlagt sprekk på lørdag. Drakk øl og tok et par røyk utpå kvelden. Men ikke noe problem å ikke røyke etterpå. Det var ikke sånn orgasmisk godt som jeg hadde trodd det skulle være.
|
|
|
#158 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#159 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeFør eller siden går det nok med deg, Kirsebær, som det gikk med min far. Han sluttet å røyke 12 år før jeg giftet meg, men tok noen røyk i festlig lag når det passet seg sånn. Åh som han gledet seg til bryllupet mitt, for da skulle han røyke.
|
|
|
#160 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeJeg håper virkelig det der funket for deg altså! Det kan hende jeg fortsatt hadde vært festrøyker om det hadde gått, men begge gangene jeg sprakk var det på den måten der. Jeg kan jo bare ta en røyk, for jeg får jo ikke noe mer lyst på røyk etterpå. Jeg kan jo bare ta en til, for jeg får jo ikke noe mer lyst på røyk etterpå. Etter at jeg hadde gjort det der oftere og oftere - så var jeg i fella igjen. Cold turkey for me. Gåkke - og nå vil jeg ikke heller altså. Bare den smaken man får i munnen av røyk? Jeg brekker meg nesten når jeg tenker på det! |
|
![]() |
|
|