|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er dine frisørvaner?På min frisørsalong klippes jeg altså stadig (så godt om det kan kalles "stadig" når jegbare er der en gang i året da...) av lærlinger, og ikke en eneste gang har en "ansvarlig frisør" sjekket meg etterpå. Det husker jeg ble gjort et annet sted når jeg ble klippet av lærling.
|
|
|
#22 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Hvordan er dine frisørvaner?Hvilke frisørvaner har du? Jeg farger alltid hjemme, klipper meg hos frisør -kanskje to gaver i året
|
|
|
#23 |
|
er i sommer***us
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Trondheim
![]() |
Sv: Hvordan er dine frisørvaner?
Dette skal jeg vise min samboer. Hun bruker vel 1500-2000 kroner hver gang hun er til sin faste frisør, og det er iallefall annenhver måned. I tillegg kommer alle de dyre produktene hun har med seg i posen når hun kommer hjem. (Men så er hun innmari pen på håret også da..)
|
|
|
#24 |
|
Glamorøs
|
Investering kalles det. Jeg bruker omtrent det samme på mitt hår.
|
|
|
#26 |
|
intro
|
Sv: Hvordan er dine frisørvaner?Jeg klipper meg 1-2 ganger i året. Som regel er det halvveis impulsivt - jeg stikker innom salongen like ved jobben og spør om lærlingen har en ledig time. Ettersom jeg har lagt hår som bare klippes i tuppene, gidder jeg ikke betale 700 kroner for 5 minutters jobb fra frisøren.
|
|
|
|
#27 |
|
er i sommer***us
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Trondheim
![]() |
Så lenge hun føler hun har råd til å bruke så mye penger på håret er det helt greit for meg. Vi bor i Trondheim og til og med herreklipp koster fort 600 kroner.
|
|
|
#28 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er dine frisørvaner?Jeg klipper meg sånn ca hver tredje - fjerde mnd, noen ganger går det seks mnd. Alltid hos samme frisør - hun er verdens beste for meg og mitt hår.
|
|
|
#29 |
|
Fabelaktig
|
Sv: Hvordan er dine frisørvaner?Jeg bestiller alltid time, og går (helst) til samme frisør. Jeg tør ikke slippe til hvem som helst, for da blir jeg ikke seende ut.
|
|
|
#30 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvordan er dine frisørvaner?Jeg får håret klippet hver 5.-6. uke. Jeg bør klippe det hver 5. uke, men det sklir av og til ut. Akkurat nå er jeg på 7. uke og er definitivt på overtid, men jeg har vært i overload en stund nå. Her er det timebestilling som gjelder. Frisøren min er litt lite spontan av seg.
|
|
|
#31 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hvordan er dine frisørvaner?Jeg tar en drop-in når det passer, sånn omtrent en gang i året.
|
|
|
#32 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Det går under ordet "galskap" her i huset.
|
|
|
#33 |
|
X First Lady
Sv: Hvordan er dine frisørvaner?Jeg klipper meg sånn to ganger pr år. Til nylig har det vært en gang år men har skjerpet meg. Farger det aldri men har et par ganger tatt noen få lyse striper. Det er modig til å være meg. Ja jeg bruker samme frisør |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Glamorøs
|
Når jeg var student så farget jeg det selv, jeg hadde en klipp som var lettere å vedlikeholde. Nå som jeg tjener penger igjen, så er det å få håret farget hos frisør, en ordentlig klipp og bli dillet med en av de tingene jeg unner meg. Jeg virkelig elsker å gå til frisøren.
|
|
|
#35 |
|
Textrovert
|
Jeg skulle ønske jeg elsket det, jeg også, så mye som det koster. Men det er kjedelig, og dessuten liker jeg ikke å sitte og se meg selv i speilet i flere timer i strekk.
|
|
|
#37 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvordan er dine frisørvaner?Jeg bestiller time. Nå er det et halvt år siden sist, og kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg meg ikke avgårde før nærmere sommmeren.
|
|
|
#38 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Hvordan er dine frisørvaner?Hehe, sist jeg klipte meg var på tirsdag og da fikk samboern æren av å leke frisør. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hvordan er dine frisørvaner?Jeg har vært veldig sjeldent hos frisør det siste året, først skulle håret spares ned før bryllup, og så har jeg rett og slett vært i så dårlig form at jeg ikke har orket å styre med det. Håret mitt blir fort tungt og tjukt og tar en evighet å vaske når det er langt, så nå vil jeg ha noe mer lettstelt igjen før fødselen. Da bør jeg i så fall klippes hver sjette til åttende uke, ellers vokser det helt ut av fasong. |
|
|
|
![]() |
|
|